vrijdag 11 mei 2012

"Behind every quilter is a big pile of fabric",....


Er is hard gewerkt aan mijn Trick or Treat quilt(klik). Heel veel mandjes zijn los gehaald om opnieuw aan een andere buurvrouw te komen,... De eerste keer had ik veel 9 patch blokjes tussen de mandjes zitten en vond het niet zo mooi,....

Uithuilen en opnieuw beginnen!! De drie mandjes waar ik de raampjes in ben vergeten zitten er wel weer tussen,... ;o)


Als ik toch zo heerlijk met mandjes (klik) bezig ben, heb ik een kistje uit de kast gehaald waar al verschillende lapjes zijn getekend en geknipt,... Klaar om gemaakt te worden en hopelijk een mooie grote quilt mag worden,....

Er worden werkelijk overal kleine lapjes gezocht waar nog een klein mandje uit gehaald kan worden. Je schrikt dan ook wel weer dat je zoveel kleine stukjes stof nog bewaard hebt,... Nu komt het mooi uit en kan er een prachtige mandjes quilt van reststukjes gemaakt worden,...


"Behind every quilter is a big pile of fabric",.... *Ü*

19 opmerkingen:

  1. Ben ik gelukkig niet de enige ;o)

    Ik dacht dat je al zo'n mooie mandjes quilt helemaal af had ... die vond ik zo mooi ??!
    (Toen ik nog geen weblog had ...en meer tijd om rond t eneuzen (o) dacht ik hem juist bij jou bewonderd te hebben .... t was toch geen andere Wilma (lol...)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelukkig, jij ook al??
    waar denk je dat ik die huisjesquilt van maak........;)?
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die koptekst is wel een leuke !
    Goed hoor al die kleine stukjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zo is het maar net! Je mandjes quilt wordt prachtig! Fijn weekend, groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja geweldig, zo hoef beland er bijna geen stof in de prullebak, alles wordt gebruikt, nou ja bijna. Je mandjes zien er mooi uit.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een mooie mandjesquilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, bewaar jij ook al die kleine stukjes..! Ik dacht dat ik de enige was, zuinig aangelegd ofzo.., maar ik zie altijd overal wat in...
    Je hebt wel gelijk over die ninepatch stukjes ertussen. Ze zijn te overheersend als je ze vaak tussenvoegt.
    Het wordt een prachtige quilt, m'n vingers gaan toch jeuken als ik er naar kijk... ,maar een mens kan nu eenmaal niet overal tegelijk aan beginnen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk toch dat je het voor het uitzoeken hebt, ziet er nu al zo gezellig uit! Heb mijn "pile"ook weer wat opgehoogd! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geen betere raad dan voorraad!! Ziet er prachtig uit joh! Heel veel uitzoek plezier. Mooie dag verder, liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo is het maar net Wilma. Wel een gepruts hoor, dat uithalen. Maar aan het eind zul je heel tevreden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg hè als het niet naar de zin is.
    Maar dit ziet er wel goed uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn je mandjes mooi zo en wat leuk om hier ook de kleine mandjes weer te zien. Ik ben ooit met beide begonnen maar zat een beetje met de applicaties. En ja lapjes, ook die komen hier overal vandaan ondanks de opruiming.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kleinste zogenaamde nutteloze snippers...je kunt zo blij zijn die nog es te kunnen vinden tussen je restlapjes,he.
    Want ze zitten in al je lieve werkjes en ze nog es mooie aaien en naaien...zalig,hiet?
    Je quilt...is en blijft gewwon super,he...
    Ben er nog niet aan begonnen maar ooit ;-)
    Vele groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha, ha! A very big pile of fabric!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook dit zal vast weer een prachtquilt worden. Misschien wel juist door al die restjes ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige mandjes
    helemaal mijn kleurtjes,
    gr sieneke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!