donderdag 24 mei 2012

"Een luie woensdag",....


Soms heb je van die dagen, er komt weinig uit je handen,... Je wilt wel maar op een of andere manier wil het niet lukken,....

In je hoofd zoveel plannen voor die dag,...

Doorpitten van de zomerse sterren, die steeds mooier en mooier wordt van al dat quiltwerk,.... 


Dit werkt dan ook niet echt mee als je de kamer inkomt en mijn stoeltje wordt gebruikt door onze luie Beagle-mix,... hij heeft geloof ik ook zo'n dag,....

Eigenlijk wil ik nog even stofzuigen en dweilen beneden,....

Gered door de bel en snel even koffie zetten,.... *Ü*


De zomerse sterren moeten snel naar binnen gebracht worden want het weer werd ineens erg ruig hier in Gelderland,....

Na het eten van een heerlijke pasta en salade maar eens kijken wat ik ga doen,.....

Misschien wel met mijn mandjes bezig waar een eerste mandje voor is gemaakt,...


Heey, Boyke, lig je nu weer hier te luieren??

Van de rode en witte stof moeten gordijntjes genaaid worden voor de nieuwe kamer van de kleinkinderen,... Wit en rood,... weten jullie dan al wat voor een kamer deze voetballertjes krijgen??

Opeens hoor ik Marc zeggen,... ga je mee naar bed?

Ja graag, ik ben moe van het niets doen!!!

*Ü*

18 opmerkingen:

  1. Prachtig gaat alles worden;
    En rood wit is heerlijk fris van kleur .

    ga lekker genieten van nog zo,n warme dag ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van onze Ayka is de favoriete houding
    ook lekker op haar rug, achter wijdpoots en haar beide voorpoten gestrekt tegen de rugleunig..... Net zo rustgevend als een slapende kat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuk quiltmotief bedacht voor je sterren...
    Gewoon gerasterd en superschoon!
    Ik heb nog veel te leren op dit gebied hoor...
    Hele mooie quilt zowel van stijl als kleuren...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu dat wordt dus Ajax of Feyenoord! Maar in ieder geval een hartstikke vrolijke kamer! En wat betreft niets doen, daar ben ik momenteel een ster in, maar ik wil graag weer een naald in handen nemen, die jeuken vreselijk!! Grijns!! Maar je sterren worden zo gaaf! Fijne zonnige dag weer, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach zo'n dag moet kunnen toch?
    Ik heb vandaag een lui dagje, heb de hele week mee gelopen aan de avondvierdaagse.Vanavond de laatste avond dus ik vond dat ik vandaag wel even lui mocht zijn;-))
    Fijne dag Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moet ook eens kunnen zo'n dag! Lekker mijmerend. Maar vaak ontstaan in zo'n toestand nieuwe ideeën en dat kan nog wel eens teveel worden!
    Fijne dag verder, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Door het plotselinge temperatuursverschil is het echt wennen, maar wel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor huishoudelijk werk moet je ook niet bij mij wezen deze dagen, dat komt wel weer als we gewend zijn aan deze temperaturen. Zelfs je hondje heeft het warm,ahhh...
    Geniet maar van het doorpitten of blokken maken, doe ik ook. Je blok is erg mooi.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Wilma,

    Bij mij liggen quiltwerkjes ook wel eens vaker stil, hoor. Ik heb vandaag in huis gewerkt en een stapel paperassen doorgewerkt en kwam pas tegen 5 uur aan wat naaiwerk toe.

    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat kom ik toch altijd graag bij jou buurten! Geniet weer van je mooie werkjes en "ons" Boyke! En dat moe zijn....komt overal voor, ook hier. Ik lag gister al voor half tien in dromenland. Allergies maken mij ook zo vermoeid....met weinig lucht binnen te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lekker zo'n luie dag soms hebben we daar allemaal last van en ach er zijn ook zoveel productieve dagen dat zo'n heerlijk lui dagje welverdiend is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, Wilma, wat wordt jouw quilt mooi. Echt bewonderendswaardig. Iets voor een tentoonstelling? Zo'n "lui" dagje is goed voor de creativiteit, denk ik altijd...
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach ... zo'n "lui"dag moet er ook eens zijn en je sterrenquilt wordt er mooi, net als je mandje.
    Ook onze Bowy heeft dit als favoriete slaaphouding. Wij roepen altijd als hij zo ligt ... noten bloot hahaha....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik blijf het een prachtige quilt vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ME GUSTA MUCHISIMO TU COLCHA.
    fELICIDADES POR TUS TRABAJOS.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Soms heb je van die dagen.
    Je sterren quilt wordt erg mooi.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er is op dit moment ook zoveel moois om van te genieten. Zeker met dit mooie weer buiten raakt het quilten even op de achtergrond.
    groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma