donderdag 10 mei 2012

"Hoeveel uren heeft vandaag?',....


Wat een heerlijk quiltweer is het vandaag,... de regen komt hier naar beneden en hoor je de tuin genieten van al die druppels,... alles bloeit en groeit hier de tuin uit!!

Heel toepasselijk om dan ook mijn SBS blokje af te maken met het schattige bloemetje op de hoeken,...


Dit blokje is daarna aan de beurt om af te maken,... B-6 van mijn Sjaantjeslapje,... Het ziet eruit als een broddellap en hopelijk komt het nog wel goed met dit blokje,...



Daarna als beloning,.... mijn knotsgekke quilt blok 44!! Heb er al helemaal zin in,...

Eerst even stofzuigen en dweilen in huis want dat is wel weer nodig hier na een dagje niets te hebben gedaan en uithuizig te zijn geweest,.... ja, ook een quiltendewilma moet wel eens poetsen,... *Ü*

Toch krijg ik nu een beetje het gevoel dat ik wat uurtjes te kort kom vandaag,... ;o)

Fijne dag!!

21 opmerkingen:

  1. Gelukkig vermaken we ons ook wel als het slecht weer is, alleen jammer dat er ook nog gepoetst moet worden.
    Mooie blokken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blokjes. Gaat lekker toch met je SBS?
    Ook hier worden vandaag blokjes gemaakt hoor. Op z'n minst voorbereid voor de bee zaterdag.
    Veel plezier en laat de regen maar vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier komen wij vandaag een paar uurtjes te kort. Mooie blokjes ben je aan het maken. Moet ze toch een in het eggie komen bekijken.
    Hier eerst het bedden goed in de wasmachine doen, en nog wat plantjes kopen voor in de tuin.
    En dan weer verder met mijn "zonnebloemen". Ben er mee begonnen. :)
    Groetjes Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geniet van je blokken wilma. ook hier worden straks steekjes gezet. aan de sterren variahexjes. en mischien nog iets aan de dear jane . het is toch geen lente weer vandaag .

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom ook altijd uren tekort hahaha ... Veel plezier met het maken van deze gezellige blokjes. Ik maak vandaag mijn derde diamantje af die ook al zoveel kleine stukjes heeft .. slik ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag een paar berichtjes terug dat je je SBS weer hebt opgepakt ! Leuk ! Tja...tijdtekort heeft volgens mij iedere quiltster wel....tenminste...ik wel....Trouwens: Mijn SBS is helemaal af ! Alleen nog even de rijen aan elkaar zetten. Kom je even kijken als je tijd hebt? Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond dat zo'n leuk SBS blok om te maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, tijd tekort hebben we allemaal voor onze quilt bezigheden! Maar gelukkig hebben we altijd wat te doen en vervelen ons nooit!
    Succes weer met de blokjes, hier schijnt de zon en ik moet nodig gaan wieden.
    Fijne quiltdag en groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben het anders wel zat hoor, dat slechte weer. Maar het is wel lekker om te quilten. Je blokje is mooi!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. DAt is zo lekker van regenachtig weer. Dan kun je zonder je schuldig te voelen aan het quilten slaan.Mooie blokken maak je.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lukken gaat het je zeker niet, te weinig uren, maar he 'goed geprobeerd' en het is nog altijd beter om veel te doen te hebben dan niets om handen! Het vergaat mij vandaag net zo, ben lapjes aan het uitzoeken voor Jane. In mijn hoofd is ze af....... Heel veel pruts plezier vandaag, ik ga ook weer door. Daag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie blokjes heb je gemaakt.
    Ik ben ook aan de knutsel heerlijk met dit weer;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gelukkig kunnen we ons nog bezig houden met onze lapjes als het zo'n weer is.
    mooie blokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kom ook wat uren tekort, jammer hé? Mooie blokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke blokjes!!!
    Hier regent het nu pas een klein beetje, het is de hele dat al vochtig benauwt geweest, dus niet echt prettig.
    Ik heb vandaag zitten tekenen en knippen en dat vind ik altijd zo'n snert klus, allemaal voor de rode huisjes, morgen ga ik de blauwe tekenen en knippen.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt twee prachtige quilts onder handen en mooie blokken gemaakt. Jammer genoeg heeft mijn dag ook veel te weinig uren dus elke minuut word heel goed besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn mooie blokjes maar wel een gepriegel hé... zoiets vraagt ook meer tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie blokjes. Tja er zitten veels te weinig uren in een dag. En vandaag mocht ik nog overwerken ook en dan blijft er helemaal zo weinig over.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb de uren maar niet geteld, want ze zijn zó weer om. Heerlijk weer toch om lekker iets binnen te doen. Voor mij betekent het 'Idyllisch' weer, haha.
    Je hebt er weer een paar mooie blokjes bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ben jij toch bezig met leuke blokjes/quilts! Voor mij ziet het er niet uit als een broddellapje hoor!
    Groetjes,
    Ann

    P.S. Ondertussen mag het weer toch wat beter gaan worden hoor! Ik vind regen ondertussen niet meer idyllisch! :-(

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!