woensdag 2 mei 2012

"In de ban van Mandjes",....


Hier in huize Kuin worden vele mandjes gemaakt,.. je kan ineens helemaal in de ban zijn van iets en nu zijn het mandjes,.. Mandjes in allemaal verschillende vormen en kleuren en maten,... Deze mandjes zijn 8cm,...

En die verschillende vormen zorgen weer voor keuzes,....


Voor de Trick or Treat mandjes quilt zijn er 4 gemaakt. Het zijn best grote mandjes om te maken ongeveer 13cm en toch ook erg verslavend om hier weer aan te werken.

Vanavond komen er meiden bij mij thuis en gaan we samen patchen,.. ik weet al wat ik ga doen!! Wat mandjes maken voor deze quilt,...


En als laatste de mandjes van restjes die 7,5cm zijn,... was heerlijk bezig en bedacht mij ineens dat ik het eerste mandje toch mooier vond,.. Met gevolg dat deze een ander patroontje in de rietenmand bij de rest stofjes krijgt.  

En deze 6 mandjes worden misschien wel een leuk beren quiltje,....

De trick or Treat mandjes staan in een boek van  Blackbird Design,.. When the cold wind blows. Het patroon voor het mini quiltje staat in de webwinkel,...

12 opmerkingen:

  1. Leuke mandjes heb je gemaakt ik denk dat ik ook eens aan die gepatchte mandjes ga beginnen die hebben ook zeker iets. Ik zou ook zo weer aan de geapliceerde mandjes willen beginnen maar 2x dezelfde quilt maken is misschien niet zo verstandig:-)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om aan te werken die mandjes en het wordt volgens mij een leuk berenquiltje.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi om te zien al die mandjes...! En ik kijk maar niet al te lang, ben veel te bang om ook in de ban van de mandjes te raken ;) Tjonge, er komt zoveel leuks langs hier!

    Groetjes, ELizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zijn ze hoor. Ik ben er zelf nog nooit aan begonnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige mandjes Wilma, daar kan je er niet genoeg van hebben.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja leuk al die mandjes, maar ja, ik kan jammer genoeg niet alles maken.
    (misschien maar goed ook)

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke mandjes en gezellig om samen te handwerken!Gezellige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love your baskets Wilma! Beautiful fabrics.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn mooi. Ik kijk maar niet te lang anders heb ik er weer een nieuwe verslavig bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze blijven leuk die mandjes !
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!