dinsdag 15 mei 2012

"Patchwork vult mijn dag",...


Hier in huize Kuin is het rustig,... niet vaak is het hier zo rustig,...

Een muziekje komt uit de radio en verder is er weinig te horen. Ik denk dat als ik de radio uit zou doen je het tikken van de klok zou kunnen horen,....Oh ja, en het snurken van onze lieve Boyke,.. die komt werkelijk overal bovenuit!!

Een betere reden heb ik niet nodig natuurlijk om de twee blokken die klaar zijn aan mijn zonnebloemenlapje te zetten,... eventjes zonder dat je gestoord wordt door iets,....


Zo, die zitten op hun plekje en kan de lap weer in de kast verdwijnen totdat een volgend blok klaar is. De kleine stukjes zijn getekend en geknipt en liggen op een dienblad naast mijn stoel in de woonkamer,... samen met andere patchworkblokken,.. zo voor het grijpen,.... 

Niet alleen mijn dagen zijn gevuld met patchwork,.... *Ü*


De kleine huisjes liggen ook hier en ben ze aan elkaar aan het zetten,.. De huisjes krijgen niet te veel kleurtjes. Heerlijk met een wit randje erom, toch spreekt mij dit erg aan op dit moment. De hoekjes krijgen een ruitje met een klein hartje erin,...

Home is where the heart is toch?

Patchwork vult mijn dag en niet te vergeten mijn woonkamer, slaapkamer en de kasten!!

*Ü*

29 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat er patchwork is, toch?!!!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat er patchwork is, toch?!!!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en,... het vult een supermooi blog met geweldige foto's!
    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. soms zou ik ook willen kunnen zeggen, dat patchwork mijn dagen vult... Ik kan me eerlijk gezegd nauwelijks meer heugen dat ik iets "quilterigs" gedaan heb... Maar ik hoop, dat die tijd ook weer gaat komen. Ondertussen geniet ik ook van al het moois dat op de blogs voorbij komt!

    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, wat een gezellige zonnebloemen! En zo vrolijk! En wat een lieve stofjes! Mooie foto's, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo"n dagen.Ik geniet er ook van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk mijmerblog... met dit natte weer en weinig zon.... een kopje thee en ik sluit bij je aan ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat worden je zonnebloemen mooi en de huisjes. Al die lichte kleuren, zo anders maar zo bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat hebben wij toch een vreselijke hobby en wat een rust geeft het ons.
    Je zonnebloemen zien er stralend uit en je huisjes zijn gewoon huize Kuin.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So pretty! So beautifully done! Hope to get there one day. I´ll be back allways to get inspired and encouraged.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je dag zal maar gevuld zijn met patchwork..., heerlijk!
    Ik vind het zonnebloempatroon prachtig, wat komt het mooi uit in de gekozen stoffen. Maar dat geldt ook voor je huisjes en de rest...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. War moet je ook anders doen met dit regenachtige weer.
    Je huisjes zijn prachtig. Lekker rustige kleuren. Daar hou ik wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke hobby hebben we toch hé?
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heerlijke hobbie met mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heerlijk dat quilten, ook hier liggen de draadjes oveal, zelfs in mijn bed. Ik moet zo lachen om de foto va je hondje met die zonnebloem op.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig, Wilma en wat een mooie combinaties. Ook ben ik onder de indruk van jouw netheid, want rondwerk is (st)ro(n)twerk.
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie bloemen en je huisjes zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dat klinkt bekend, ook hier vult patchwork alle ruimtes in hart en huis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Maar goed dat je huisgenoten dat begrijpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig, Wilma, je zonnebloemen! En wat zijn je huisjes schattig...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend quilt
    Veel plezier met het vullen van je huis!
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gelukkig, ik ben niet de enige die een huis vol stoffen en werkjes heeft liggen.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,
    Wat zal hij mooi zijn jouw zonnebloemquilt als hij doorgequilt is!
    Ik wou je ook even laten weten dat ik het door jou gegeven recept van die appeltaart afgelopen weekend heb gemaakt en het is inderdaad een superlekkere taart (maar o jee de calorietjes ;-)!!!
    'k Wens je alvast een prettig weekend!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma,
    Wat zal hij mooi zijn jouw zonnebloemquilt als hij doorgequilt is!
    Ik wou je ook even laten weten dat ik het door jou gegeven recept van die appeltaart afgelopen weekend heb gemaakt en het is inderdaad een superlekkere taart (maar o jee de calorietjes ;-)!!!
    'k Wens je alvast een prettig weekend!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is een mooie bezigheid. Je zonnebloemen zijn prachtig.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Iemand zei eens tegen mij : een dag niet gequilt is een dag niet geleefd !
    groetne Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Iemand zei eens tegen mij : een dag niet gequilt is een dag niet geleefd !
    groetne Tina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!