dinsdag 22 mei 2012

"Sjaantjeslap versus SBS",....


Om en om worden er blokken gemaakt aan mijn Sjaantjeslap en SBS-quilt,..  Er zijn 2 blokjes af van deze Dear Jane quilt en 3 voor mijn SBS,...

Kijk je mee??


B-5 Hot Cross Buns en B-6 Wild Goose Chase zitten in de map te wachten tot er een rij af is en aan de eerste rij gezet kan worden,....

Zo ongestreken verdienen deze twee niet echt een schoonheidsprijs,... :o)


En daar zijn dan de SBS blokjes,... dit keer 3 en ik moet zeggen dat nu de inhoudsopgave en de malletjes zijn gekopieerd werkt het een stuk beter voor mij, niet steeds als een idioot door het boek zitten te bladeren,...

Wie deze volgorde heeft bedacht??

En dan te weten dat ik in een ver verleden de blokken van internet af had toen er nog geen boek was van de SBS,.... HAD,....


A-4 Posies Round the Aquare, A-5 Amethist, A-6 Tennessee zijn klaar en in de map te wachten op wat er gaat gebeuren,...

Wat er nu gaat gebeuren??

De pizza in de oven leggen want er komen zo twee prachtige mannetjes uit school hier eten!!

Wat heeft deze oma toch een moeilijk leven,.... ;o)

14 opmerkingen:

  1. Geniet van die mannetjes en van je schitterende blokken, ik vind je stoffen weer beeldschoon! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gebruik je toch mooie stoffen, Wilma! Prachtige blokken zijn het geworden. Veel plezier met de kleinzoons!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker genieten Wilma. Je quilts zijn prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende blokken weer! Ik vind dat je de stoffen altijd zo mooi weet te combineren... en ongestreken vind ik de blokjes evengoed mooi hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee om om en om blokken te maken! Leuk om blokjes te herkennen! Succes ermee, en met de mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De volgorde van de blokken van de SBS is volgens mij door de uitgever gedaan. Ik dacht dat Jennifer me dat ooit gemaild had.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer mooie blokken erbij Wilma.
    Mmmm....lekker pizza !
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma, mooie blokken hoor!
    Geniet ook maar lekker van je kleinkinderen en van het warme weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt voor beide weer erg mooie blokken gemaakt. Beide zijn erg leuk om aan te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat hebben wij het toch slecht, we moeten quilten en dan krijgen we ook nog kleinkinderen op bezoek........vreselijk ;-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie stoffen gebruik je voor je blokken. Leuk dat je ze steeds afwisselt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ondanks dat ze niet gestreken zijn vind ik je blokken weer mooi.
    Geniet van je mannen en van de pizza!
    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke stofjes heb je gebruikt, je gaat lekker meid!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma