vrijdag 8 juni 2012

"Goed bezig, zeg!!",......



Bbbrrrr,.... de strijk ligt alweer dagen in de mand naast de strijkplank en zelfs een stapel op de plank, anders valt het van de mand af!! *Ü*

In de ochtend gaat het gezin om iets voor half 8 de deur uit en bedacht mij dat ik maar eens naar de zolder zou gaan om dit weg te werken. Een koffie mee en geen gemaar meer,....


Wasmachine aan voor de volgende ronde en zie het kastje in de hoek. Gelijk opgeruimd en zeker een halve vuilniszak kon weg!! Wat bewaar ik toch veel troep waar je niets aan hebt,...

En dan ineens is de wasmand met strijk leeg en geniet van de mooie stapeltjes in de kast!!

Nu het halletje zo leeg is meteen even stofzuigen,.....


Nadat ik zo goed bezig ben geweest mag ik van mijzelf dit mapje bij de koffie pakken,...

SBS,...

Hoef mij dan niet schuldig te voelen als ik een blokje ga maken,....


A-10 de Bachelor's Puzzle mag gemaakt worden,... zie je hem al in het boek staan?

A-7 Cats and Mice, A-8 Star of the Orient en A-9 Chinese Coin zijn de afgelopen week gemaakt. Het boek is nog steeds waardeloos, de blokken super om te maken,..

Nog 1 blokje en de eerste rij is klaar,...

Fijne creatieve dag,... of heb ik je nu aan het strijken gezet?

19 opmerkingen:

  1. Ik ben bijna zover dat ik iets voor mezelf kan doen. Bij mij altijd eerst het huishouden en dat het handwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep

    oh wat is die sbsmooi
    maar is ie niet heeeeel moeilijk , of vergis ik me?

    maar eerst de morell nog verder en de challenge en de BOM....olalla dat is veel

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zijn je blokken. Het boek heb ik ook in huis, nu alleen al mooi om in te bladeren. En tja strijken, morgen? Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stttt de strijk ligt hier nog hoog opgestapeld *U*
    Maarrrr ik heb andere prioriteiten ;-)

    Je blokjes zijn errug mooi zeg! Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heerlijk gevoel, als je tevreden bent over jezelf !
    Lekker genieten nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent zeker goed bezig geweest!!! En als klap op de vuurpijl mooie blokjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat die strijk altijd weer terug komt. Maar nu kun je even genieten van je blokjes.
    Mooie kleuren heb je weer gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Na gedane arbeid is het goed hobbyen..!
    Soms kun je er niet meer omheen hè, die strijk of het opruimen...
    Lekker dat het weer gebeurd is!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn gevoel als er zoveel netjes is gemaakt hè!
    Ben helemaal verliefd op het sterblokje!!!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook vanmorgen staan strijken, en het huis gepoetst, tussendoor naar Staphorst voor lapjes, stofzuigen, douche schoonmaken, kopje koffie, en nu te moe om nog maar aan lapjes te denken.
    Maar.....morgen gaan we voor 3 weken naar de camping, dus dan alle tijd om te freubelen.
    En je blokjes zijn prachtig!
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed werk zouden we hier zeggen.... dat verdiend een blokje!! Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tja zo ben ik ook opgevoed. Eerst doen wat er gedaan moet worden en dan is het tijd voor het meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vlijtige huisvrouw ben je toch, ik ben blij met mijn aow'er, het scheelt een hoop strijken ;-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben ook met de SBS bezig, maar volgens mij kloppen de mallen in het boek niet helemaal...
    Jij hebt er dus ook problemen mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spullen verzamelen... Tja, daar ben ik ook goed in. Weggooien daarentegen is niet mijn sterkste kant... Bij jou ziet het er weer opgeruimd uit!
    Je SBS-blokken worden erg mooi! Altijd weer leuk om te zien hoe andere kleuren weer een heel ander effect geven. Ik moet die van mij ook maar weer uit de kast halen. Eigenlijk ben ik met te veel dingen tegelijk bezig...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wat een berg strijkgoed met je gehad hebben, voordat ik ga handwerken moet ook altijd eerst het werk in huis af zijn daarom zijn dit tegenwoordig alleen de avonden maar meer. Je hebt prachtige blokken gemaakt voor de SBS.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie blokjes weer Wilma. Ik mag vandaag het hele huis poetsen...joepie ;o(
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kan ik niet eens een weekje bij je in de leer? Heb het idee dat het bij jou thuis prima georganiseerd en schoon is en dan ook nog tijd voor die prachtige blokjes! Geniet van je welverdiende (freubel)vrije tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooh, wat laat je weer geweldig mooie blokken zien...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!