dinsdag 26 juni 2012

"Met de vingers in de schatkist",....



Het is een beetje moeilijk om met mijn vingers uit mijn schatkist te blijven,... steeds weer zoek ik lapjes bij elkaar om een bloemetje te maken.

Een bloemetje bestaat uit 19 kleine hexjes en 4 bloemen zijn gemaakt.

Jemig, ik kan werkelijk niet zien dat er 76 lapjes uit mijn schatkist zijn,....


Als ik het zo zie kan ik een grote quilt maken op mijn grote twee persoonbed!! Ik kan moeilijk inschatten hoeveel bloemen ik kan maken van al die lapjes in de schatkist,...

Ja, het is nu echt een schatkist,....


Met de witte hexjes erbij zijn 106 hexjes gemaakt en krijg ik al echt een idee hoe het gaat worden.

Waarom is het allemaal toch zo leuk om te maken? 2 handen en 24 uur in een dag,...

Ik ga er nog snel 1 maken voordat ik moet koken voor het gezin,.. *Ü*

27 opmerkingen:

  1. Er zijn echt veel te veel leuke dingen. Dit ziet er ook weer zo mooi uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ga je snel. Het is best veel werk blommetjes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma, ik ben pas volger geworden van je mooie blog omdat ik een klein beetje rondsnuffel of dat quilten iets voor mij zou zijn :))
    Ik geniet van je logjes, heb je blog helemaal doorgelezen en ben vooral helemaal weg van je hond die altijd zo heerlijk lui overal tussenligt ;)
    Met plezier kijk ik uit naar je vorderingen,
    lieve groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een leuke schatkist die iedere quilter wel heeft ! geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt echt heel mooi. Heerlijk werkje om te doen hé.

    Groeten Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie blommekes, ik wordt er helemaal vrolijk van.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi! Het ziet er zo gezellig uit, heel aanstekelijk. Wat hebben we een mooie hobby.
    Groeten, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is moeilijk kiezen, maar hoe meer quilts je afmaakt hoe lastiger is het dan om er één voor op bed te kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die schatkist van jou is onuitputtelijk en wat een moois zit daar in.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Écht leuk! Ik krijg ook weer zin in die hexagonnen.....
    Maar voorlopig geniet ik van die van jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze leuk Wilma!! Super he dat je op die manier je scraps kunt gebruiken!!

    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sjonge, wat ben je met leuke projecten bezig. En wat een mooi idee om hexabloemen aan elkaar te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk om te doen, en je kan er meilijk mee stoppen.
    Heb ik ook, mooi worden de bloemen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat wordt dat weer geweldig mooi. Leuk idee die lichte hexjes ertussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, heerlijk zo'n schatkisten en wat heb je er prachtige bloemetjes uit gehaald! Ook zo verslavend als de sterretjes ? Fijne avond nog. Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hexjes zijn ook al net een virus en dus besmettelijk en ook mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hexjes zijn ook al net een virus en dus besmettelijk en ook mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Help dit is 2 keer en echt gemeend hoor hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk om dat met je stofjes uit je schatkist te maken. Het worden mooie bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wordt echt mooi en heerlijk toch zo'n kist om in te graven! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke bloemen heb je, snap dat je er verslaafd aan gaat raken, je schiet al aardig op. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige bloemen zie ik hier voorbij komen. En wat leuk dat je zo schatkist hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is een hele mooie oplossing op de bloemetjes aan elkaar te maken, ik ben een beginneling en had al verschillende mogelijkheden bekeken om de bloemetjes aan elkaar te zetten. Maar het was het steeds net niet, tot ik jouw manier zag en ik wil het net zoals bij jou, mijn bloemetjes zijn natuurlijk heel anders. Dank je wel voor deze oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooie inhoud van je schatkist hoor en hexjes blijven leuk om te maken

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma