maandag 25 juni 2012

"Stars, sterren en sterretjes?",.......


Het quilten van mijn Summer Stars gaat niet altijd even makkelijk,... Minoes heeft haar slaapplek ervan gemaakt en is het niet altijd even makkelijk om haar weg te krijgen van haar plekje,....

Ach soms laat ik haar maar even en een andere keer ga ik toch echt wel het gevecht aan,...

Kattenhaar eraf halen en quilten maar. Hopelijk blijft ze dan toch even op de bank liggen,....


Er worden sterren gemaakt voor een andere quilt,... Je weet wel dat schattige blikje met prachtige stoffen van Moda,...

Het is een feestje om van de stroken lapjes te knippen en zo deze sterren te maken,...

Ze zijn groot en toch wel erg leuk om te maken,...


Een vreselijke grote stapel met strookjes stof en kleine restjes is uitgezocht en veel blokjes getekend en geknipt.,...

Het voorwerk neemt vaak veel tijd in beslag en is wat minder leuk om te doen,..

Heey,... zijn dit ook weer sterren?

Oh hemeltje,... heb ik ook een sterrentic???

16 opmerkingen:

  1. Jaaaaa!!!
    Jij heb ook een sterren tic ....
    leuk toch !!!!
    ze zijn weer mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geeft niet hoor, we zien allemaal wel eens een sterretje ;-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie *********, oh kzie het al jij bent het lekker aan de freubel! (lol) Vooral doorgaan, dikke knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt mooie quilts en die sterren worden prachtig, dus ga lekker door kom ik wel weer kijken.........gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al je sterren zijn super mooi.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie sterren zie ik hier allemaal voorbij komen, erg leuk om te allemaal te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een sterreninfectie. Een zeer duidelijke diagnose !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, al je sterretjes. Zelf ben ik gek op alle soorten sterren *********
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo ik wilde je een sunshine-award geven voor je mooie blog, kijk maar op mijn blog............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Minoes ziet geen sterretjes, is heerlijk een schoonheidsslaapje aan het doen.
    Je sterren worden prachtig, mooie paisleystoffen.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke sterren.
    En die poezen beestem kunnen me toch plekjes uitzoeken en dan onverstoorbaar blijven liggen !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik maak voor mijn kleinzoon ook een quilt met sterren dus nog meer sterren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gewoon over je heen laten komen en er van genieten Wilma.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aren't cats funny, they always find the best place in the house to sleep.

    I love all yoru stars and especially the Moda Tin one, it is going to be a beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie tik een sterrentik, ze blijven leuk .

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!