woensdag 4 juli 2012

"Bloemen in de zomer:,.....


Wat was het gisteren een gezellige dag met al de reacties over het handwerkblad. Als ik al die reacties lees en ook via de mail bedenk ik mij dat ik niet de enige ben die dit blad zo mist,...

En toch kwamen er veel mailtjes binnen over Ariadnes die ik mag hebben,... zwaar onder de indruk ben ik hier zeker van en besef mij maar eens weer dat er bijzondere mensen zijn die mijn log lezen,...

De tips van de kringloop ga ik zeker ook opvolgen en wie weet wat ik daar nog weer tegen kom.

Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve reacties,...

Zo spaar ik de Ariadne jaargangen weer bij elkaar,.. Leuk!!

Terwijl ik heerlijk aan het mailen was zijn er heel veel stukjes getekend en geknipt voor de zonnenbloemen,...

Veel cremekleurige en blaadjes voor de bloemen liggen klaar in gripzakjes en kan het leuke werk beginnen. Eigenlijk is met de stukjes stof knippen het halve werk alweer gedaan,...


De witte bloem op de keukentafel komt uit de tuin. Het zijn zulke bijzondere bloemen, die in 1 zomer van niets tot een hele grote plant groeit met prachtige grote bloemen,...

En omdat deze oma de kleinkinderen in de tuin laat voetballen kan er nog wel eens een bloem in mijn flesje terecht komen,... en dat mijn oudste kind dan met een half opgetrokken neusje de bloem ziet in een flesje waar ik normaal water uit schenk,....

Gelukkig vroeg ze niet hoe de bloem daar kwam.

De kleinkinderen mogen inderdaad veel meer dan mijn kinderen vroeger,.....

*Ü*

14 opmerkingen:

  1. Vieze varkens worden niet vet.....toch ;-)
    Het zijn prachtige bloemen, de echte en de andere.
    Ik heb nog helemaal niets gedaan vandaag *U*

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je weer Ariadne's gaat sparen, als ik ze tegen kom, zal ik aan je denken! Mooie grote bloemen, en ach, zo erg is het toch niet als er een terecht komt in een vaasje?

    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, die bloem. Een hortensia toch, de Annabel? Toevallig heb ik er ook eentje 'gered' uit de tuin en die staat ook in een heel dun glazen vaasje. Zó prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig worden je bloemen! Vaas of flesje? Vind het flesje wel leuk staan.
    Groeten, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie bloem passend bij het mooie weer van vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige hortensia! Hier staan er ook geregeld wat in een vaasje door de lieve schatjes en zelfs door een overhapperig hondenschatje... :)
    Mag allemaal...... zolang je maar van elkaar houdt, toch?!
    Lekker genieten; zowel van je stofbloempjes als je echte bloempjes, als je hartebloempjes! ;))
    Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige bloemen van stof en echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie bloemen Wilma, en je zonnebloemen zien er prachtig uit. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat worden je bloemenblokken mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely blocks and flowers. You always use such beautiful fabrics.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Wilma,

    Ik heb het patroon al eerder gezien, maar vind het met jouw stofkeuze het allerleukst ! Compliment hoor !

    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar ben je toch oma voor om meer dingetjes van je kleinkinderen goed te vinden. Wat heerlijk voor je dat je de Ariadnes aan kunt vullen. Ik heb er geen ruimte voor, maar als ik dan iets zoek kan ik bij jou terecht. Mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar ben je toch oma voor om meer dingetjes van je kleinkinderen goed te vinden. Wat heerlijk voor je dat je de Ariadnes aan kunt vullen. Ik heb er geen ruimte voor, maar als ik dan iets zoek kan ik bij jou terecht. Mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die bloemen zijn heel decoratief, ook in hun eentje. Een oma kan toch moeilijk boos zijn om zo'n lieve kleine...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!