maandag 16 juli 2012

"Feestboek en sterren",....


Een tijd geleden heb ik samen met mijn mannetje een facebook pagina aan gemaakt en al snel had ik het idee dat ik dat ook wel zou kunnen,.. met goede moed ging ik aan de slag op mijn feestboek en vol trots zag ik dat ik het ook kon,...

Tenminste dat dacht ik,...


Veel familie staat in de lijst en blijf op de hoogte wat er bij hen gebeurt,... Leuk om foto's te zien en berichtjes te bekijken,...

De familie zit in een speciaal mapje wat mijn vriendje had gemaakt en zo begon mijn feestboek al heel wat te lijken,..


En zo bedacht ik mij dat de quiltdames in zo'n zelfde mapje moesten komen en de een na de ander verdween in een mapje die ik gemaakt had,.. goed bezig!!

Al snel kreeg ik mail dat vele het een leuk idee vonden dat ik een quiltgroep was begonnen,... wie ik???

Mijn vriendje er snel bij geroepen en hij zag al snel dat ik een groep had gemaakt terwijl het een map moest zijn,..

Bij de groep "quiltdames" was het al gezellig en werden er al tips en foto's gedeeld. Oh hemeltje wat moest ik nu doen??

Het snel uitgelegd wat er was misgegaan en de groep maar gelaten zo als het was,..  Facebook was ineens een groep met quiltdames rijker,...


Zo nu eerste een ster maken voor mijn Hopequilt. Er zijn 13 sterren van de 36 klaar,... nog wel heel wat sterren te gaan,....

Ik kan niet zeggen dat het te warm is om wat te doen dus snel aan het werk,....

18 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, zo onverwachte groep maken. LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb geen verstand van computer/facebook,maar wel van quilten.
    Mooie sterren met een mooie naam.
    Succes met het maken van de andere sterren.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi, zo'n groep is toch ook zo gezellig.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n online quiltgroep! Wat een mooie sterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige sterren.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zou mij ook kunne overkomen.
    Maar wel gezellig hoor de quiltgroep.
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahaha, zo'n groep heb ik ook eens gemaakt, was ook niet de bedoeling.
    Is heel makkelijk om je af te melden hoor ;-) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig verhaal erachter! Ik vond het al zo grappig dat ik er ook in bleek te zitten, zonder dat ik daar bewust iets voor gedaan had. 't Is overigens een heel leuke groep! En wat heb je prachtige sterren gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your handwork is beautiful...love your stars! ~karen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo kan iets spontaan ontstaan !
    Ik laat Facebook nog steeds voor wat het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je zomaar ineens een quiltgroep hebt op feestboek. Je sterren zijn erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, bij de laatste foto van je mooie post smelt ik helemaal weg :))
    Waar kan ik je vinden op het "feestboek" ik zou wel eens een kijkje willen nemen hoor ;)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kijk en daarom wil ik geen facebook! Ben al blij dat ik enigszins weet hoe Blogger werkt! Gave sterren maak jij, gebruik je geen malletjes? Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja zo zie je 1 knopje verkeerd en je heb weer iets nieuws aan je broek hangen. Gelukkig leven we in vrijheid en kan je altijd nog nee zeggen. Ik geniet van je prachtige sterren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige sterren! En wat een schattige foto van je hondje. Lief snoetje.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat begon als een foutje, klinkt anders wel als heeeeel gezellig en spontaan!!! dit zijn de echt leuke "foutjes", toch??
    groetjes, Judith :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik had ook zo'n groep gemaakt. Leek me handig want niet iedereen wil ik lastig vallen met mijn quiltperikelen. Ik plaats dus selectief mijn berichtjes in een bepaalde groep. Niks mis mee toch? Zo zullen er vast meer quiltgroepjes zijn?

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!