woensdag 25 juli 2012

"I lovin it",...


Hier worden kleine hartjes op de stof gezet.

Stofjes die al lang in mijn kast liggen en eigenlijk te mooi waren om in te knippen. *Ü*

Door de jaren heen merk ik wel dat het totaal niet verstandig is omdat je smaak ineens ook kan veranderen en de stofjes die te mooi zijn om in te knippen niet meer dat "I lovin it- gevoel" geven bij je,...

De hoogste tijd om de schaar te pakken!!


In de "oudroze mand" werden nog leuke stofjes gevonden om een lief hartje van te maken,...

En zo in de tuin bezig komt het ene hartje na het andere hartje te voorschijn op allemaal witte en crème kleurige stofjes.

De achtergrond lapjes dit keer nog niet op maat geknipt,...


Zelfs de roosjes die te mooi waren om in te knippen worden gebruikt als hartje en achtergrondje,...

En niet eens heel erg krap uit de stof,.. daar ben ik zo goed in om te doen. Een kleine naadtoeslag om de stof te sparen en er later achter komen dat het te krap is en het overnieuw moet,..

:o)


De hartjes verdwijnen in een mandje en mochten voor de foto er even uit,...

En zo op de keukentafel zie je dan ook dat het een heerlijk romantisch dingetje gaat worden!!


Zie al een quiltje aan de muur hangen met deze lieve hartjes en misschien een mooi kantje erop,...

Jammie, I'am lovin it!!

Een fijne zonnige dag,...

28 opmerkingen:

  1. Prachtig die lieve hartjes! Geniet ze nog even in de sunshine!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee. En met al die roosjes wordt het inderdaad romantisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk die hartjes, dat wordt heel mooi!
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie kent dat niet. De stof te mooi om in te knippen maar eens moet het er van komen en jij hebt een lieve keuze gemaakt om in de stof te knippen.
    Veel succes.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat romantisch. Dat gaat vast helemaal geweldig worden.

    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief hoor ik ben gek op hartjes.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief al die hartjes op een rij. Leuk gedaan Wilma. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk om te doen he ,
    ik heb er al heel veel gemaakt , maar kleine quiltjes dan , weggegeven bij geboorte van kindjes met de naam erop
    ben benieuwd als hij af gaat zijn , heel mooie stofjes ook

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie romantische hartjes. En zo zie je al die mooie lapjes nog eens langs komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi en leuk die hartjes.
    En mooie lapjes die maar steeds worden bewaard, om te kijken , en niet durven te knippen.
    O dat heb ik ook.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige hartjes Wilma en heel herkenbaar om te zuinig te zijn met stofjes. Fijne dag, groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja heel erg leuk zo'n hartjes quilt.
    Ik knip graag in mijn favoriete stoffen ;0)
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit wordt inderdaad heel romantisch, maar ook geweldig mooi, denk ik :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk! Wil ik ook. Ik kom tijd tekort. Dat krijg je er nu van. Als je eenmaal quilten ontdekt hebt, kun je nooit meer stoppen!
    veel liefs,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo leuk en zulke mooie stofjes! Geniet van je steekjes,
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt gelijk, wat een lief quiltje wordt het. Heerlijk die romantiek.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk die hartjes, heerlijk werkje zo voor in de tuin.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh leuk al die hartjes. Echt romantisch. Dat wordt een enig quiltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat ziet dat er mooi uit. Helemaal mijn ding. Groetjes Wilma Oud

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw ... wat een super leuke hartjes... ze lijken zo nostalgisch en teer. Ben heel benieuwd hoe je quiltje gaat worden !!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!