woensdag 18 juli 2012

"Werken in de tuin",....


Veel, heel veel vierkantjes worden gebruikt om bloemen van te maken. Alle reststukjes worden door elkaar gebruikt en de tuin wordt steeds een beetje groter,...

Na dit bloemetje met ik maar weer eens wat bloemen in de tuin gaan poten,...


De tuinen voor en achter mogen ook wel weer eens gedaan worden,... Door dit weer groeit het wel erg hard en dan niet alleen de struiken, planten en bomen,....

Zo hard als het daar groeit,...

Misschien moet ik toch maar buiten gaan zitten met mijn bloemen!! ;o)


Als ik het zo zie begrijp ik nog steeds niet dat je dit kan maken met allemaal kleine restjes stof. De stukjes stof zijn ongeveer 1"inch en daar maak je dan gewoon een prachtige tuin van,...

Of het nu een kleedje of een heuse quilt gaat worden weet ik nog niet. Dat ligt er ook aan hoeveel bloemen ik uit de schatkist kan halen,...

Zo als ik het nu kan zien denk ik wel een quilt want in de schatkist merk je nog niet zo dat er heel wat lapjes eruit werden gehaald,...

238 stukjes stof zijn eruit de schatkist gekomen,... 10 bloemen en de cremekleurige tussenstukjes,....

En nu ga ik verder werken in de tuin,...

Welke tuin van de drie?

*Ü*

24 opmerkingen:

  1. Hij wordt mooi, leuk met al die kleine lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou de blommentuin ingaan, want wat zijn die mooi aan het worden.
    Ik kan me ook altijd nog verbazen hoe je met gewone lapjes zulke mooie quilts kan maken.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blommen zeg, het zal vast een flinke worden eer je schatkist leeg is:-)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ga maar lekker binnen werken het wordt dit jaar geen zomer meer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bloemetjes zien er mooi uit Wilma.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he werken aan zo'n bloemtjes tuin. Een heerlijk klein werkje om overal mee naar toe te nemen.
    Veel succes met het werken in de tuin want ook dat is leuk.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bloemetjes zijn prachtig. En de tuin? Mijn man heeft het maandag gedaan en met al die regen zie je er niet veel meer van. Zou dus mooi met de bloemetjes binnen verder gaan.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja de blommentuin natuurlijk en dan het liefst in de tuin....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk dat jij in je "quilt" bloementuin gaat werken :-) Enne ... kan je geen ongelijk geven want die wordt erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. als het buiten te hard waait, ga je lekker binnen weer verder met je tuintje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bloementuin word heel mooi, en weet je deze bloemen hoeven geen water.
    Onkruid heb je ook geen werk aan.

    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In de tuin met je bloementuin. Iets leukers kan ik niet bedenken.
    Ziet er erg leuk uit.

    Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat wordt dit prachtig! Zo leuk, die verschillende kleurtjes bloemen met de crème tussenstukjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jouw prachtige beer zit te genieten van al je bloemen!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bloemetjes zien er mooi uit en wat leuk die beer zo
    Nu de zomer komt echt wel hoor, geloof me maar, hij is gisteren aangekomen in Zweden
    Fijne avond groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige schatkist heb je en wat komen daar mooie bloemen uit helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook weer een leuke manier om met hexagonnen te werken, ben er ook mee bezig, maar zet ze weer anders aan elkaar, leuk al die mogelijkheden...............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige manier om al je kleine lapjes op te maken. Wordt vast erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn mooi!!!!! Heerlijk om zo met de restjes bezig te zijn. Komen die ook ooit eens op :))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, ik zou het het leukst vinden om aan deze tuin te werken, hoor!
    Wat een prachtige blommetjes!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nu als het bij jou net zulk weer is als hier dan blijft het bij stoffen blommen!
    Veel plezier met je snippertjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat en lief beertje ,en snoepie
    en mini quiltje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma