woensdag 22 augustus 2012

"1 quilting project",....

 
In een huis waar iemand bezig is met patchwork liggen de quilts natuurlijk overal. In manden waar ze slordig uitsteken, gewoon omdat het zo gezellig staat,....
 
Zo voor het pakken om heerlijk onder te gaan zitten wat vaak hier in huis gedaan wordt door veel gezinsleden,....
 
 
Heerlijk op een stapel terwijl de bovenste nog steeds niet helemaal klaar is,..
 
Ach dat komt ook wel weer als het koeler is. De Summer Stars is erg groot en om nu in een ring op schoot te hebben,...
 
 
En sinds gisteren is er een schoenendoos naar beneden gekomen uit mijn werkkamer waar heel wat quilttops liggen die niet klaar zijn. De schoenendoos zat vol met lapjes die al geknipt zijn en heb ik  alles even heerlijk zitten te bekijken. Ondanks dat mijn Weddingring stil heeft gelegen blijf ik hem prachtig vinden,...
 
Het middenstuk is bijna klaar en kan er een begin gemaakt worden aan de randen. De romantische stofjes in antieke kleuren blijven prachtig bij de Weddingring.,...
 
Ik weet wat ik vanavond ga doen als mijn mannetje aan het werk is en ik alleen thuis ben. HEERLIJK!!
 
One quilting project, like one cookie, is never enough!

19 opmerkingen:

  1. Het mooie van meer projekten is dat je kan werken aan iets dat je net op dat moment leuk vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi al die quilts, je bent echt kleurentrouw, zo te zien. (waar het bij mij van het ene uiterste naar het andere schiet) Hoe groot wordt jouw weddingring? Ik heb hier ook eentje voor het handje, (nog maar 18 jaar in de ufo-fase) en 2 dozen met onderdelen, kan er zo verder mee gaan, als ik zou willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker toch, al die quilts in wording. En zo ineens krijgen we de geest en moet er iets afgemaakt worden.
    Ik leg mijn quilts altijd voor me op tafel om door te quilten, want quilten in een ring kan ik echt niet. Niks voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi stapeltje hoor! Ik vind het nog iets te warm om te quilten en maak eerst mijn huisjesquilt maar af....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier nog geen stapeltje, ze verdwijnen voor ik er erg in heb ;-)
    Ik heb ook aardig wat liggen waar ik uit kan kiezen, voorlopig kom ik nog niet aan geraniums toe.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooie quilts op je stapel.
    Fijne avond dan maar hé
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je heb mooie stoffen in je quilts verwerkt. Je weddingring is ook al zo´n mooie kleurenkombi, prachtig weer.................gr.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie quilts heb je onderhanden. Kan me voorstellen dat het genieten is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke stapel en wat een mooie wordt jouw weddingring! Geniet van je steekjes,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pracht van een weddingring als ik deze zie.... dan kriebelt het ooit....... hihi!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je eindigt wel met een hele ware spreuk. Geniet van je lapjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOUW mooie warme tinten gebruik jij! Romatische! Groetjes Ansje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad, wat een prachtige stapel quilts ligt daar en je weet, ik houd enorm van de kleuren die jij kiest. Ik geniet er iedere keer van, wanneer ik weer iets van je werk zie.
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een mooi stapeltje en die weddingring is een plaatje, ik vind dat erg mooi, ik heb er 3 gemaakt, groter dan 2,50 x 2,50, het verveelde mij niet snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,

    Ik vind het een prachtige stapel !
    De ene quilt is nog mooier dan de andere !
    Zo heb je altijd iets leuks om te doen.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh het lijkt wel of ik in een snoepwinkeltje beland ben
    De eene ziet er nog aanlokkelijker en aanterekkelijker uit dan de andere
    Heerlijk zo een prachtig voorraadje
    en je weddingring jammy...jammy!
    Grtjs. Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi om hier nu (terwijl ik zelf aan een kleine versie van de Wedding Ring werk) jouw versie voorbij te zien komen. Mooi hoor, in deze kleuren. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is tie mooi die dronkenman daar op de bank maar ook de wedding quilt wordt prachtig.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goed idee, een wedding-ring is zo'n mooi patroon!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!