vrijdag 3 augustus 2012

"Ik heb een date",....


Eindelijk letterlijk de draad weer opgepakt. De laatste tijd geen zin om maar wat te doen, misschien omdat er gewoon te veel ligt en niet meer weet waar ik moet beginnen,.. gewoon geen zin,...

Gebeurtenissen die je aandacht vragen en de zin ook wat wegnemen en er voor zorgen dat je liever met een boek en thee op de bank zit te lezen,...

Eindelijk is mijn oude naaikistje weer opgepakt samen met mijn leesbrilletje,... zonder begin ik ook werkelijk niets.


280 hexjes zijn uit de grote schatkist en hebben gezellig een buurvrouw gekregen,..  Zodra de hexjes aan alle kanten een buurvrouw hebben gekregen mogen de papiertjes eruit en kunnen weer opnieuw gebruikt worden en dat werd weleens tijd,... alle papiertjes eruit,...

De papiertjes kunnen weer een dekentje van reststofjes krijgen en kunnen weer prachtige bloemen worden,....

De creme en witjes zijn allemaal opgebruikt, dat wordt dus weer knippen en rijgen en zorgen dat er weer een voorraadje wordt gemaakt,...

Het werkt voor mij altijd wel erg lekker als er wat voorbereidend werk is gedaan,....


Ben nu wel erg blij met deze verwerking van de bloemetjes,... Net weer even anders dan de meeste bloementuintjes die ik ken,...

Vandaag wordt het niets meer denk ik want vanavond ga ik eerst uit eten met mijn mannetje,.

Sinds jaren samen op stap naar een restaurant,...

Hihi,.... IK HEB EEN DATE!!! ;o)

28 opmerkingen:

  1. Je hexjesbloemetjes zijn erg leuk. En nu lekker optutten en vanavond fijn uit. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets beters voor je humeur als lekker uitgaan met je eigen "ventje".
    Geniet ervan !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blommetjes,en vanavond heerlijk genieten van je 'DATE" gezellig joh!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je blommetjes.
    Geniet van je date.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke date Wilma, wie weet hoe verrassend de dingen opeens nog zijn, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze echt schitterend, je bloemetjes! Geniet ervan vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er weer prachtig uit, het is al een aardig tuintje aan het worden.
    Veel plezier vanavond, want uit ervaring weet ik dat niets zo leuk is als een date met je lief.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt leuk! Maak er iets leuks van. (Van allebei trouwens)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel plezier vanavond. En de bloemtjes nou die zijn gewoon erg leuk.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat wordt heel erg leuk.
    Zo kom je nog eens van de restjes af.
    Veel plezier vanavond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hexa-bloemen worden erg mooi. Je gevoel erken ik, heb ik ook soms :(
    Eet smakelijk met je dat ;-)
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een SUPERDATE!!!! Groetjes Ansje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het wordt wel een hele leuke, grappig dat jij ook altijd wat voorbereidend werk doet. Ik heb dat ook, ik heb lapjes afgetekend, ook een stapeltje geknipt en een aantal om de kartonnetjes geplakt (ik plak ze met een plakstift), ook altijd wat bloemen klaarliggen met en zonder bordertje. :-) Veel plezier met je date.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is nog eens een leuke date. Veel plezier en lekker eten.
    Je bloemetjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hexen maken is zo heerlijk. Gemiet van je date.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook mijn favoriete bezigheid: hexagonnetjes. En het is niet erg toch, als je even wat minder zin hebt. Het komt wel weer terug... Er zijn zoveel dingen om van te genieten...
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wilma, wat wordt dat mooi met die hexjes. Prachtig!!! Enne geniet van je date met je mannetje!!!!
    Heel veel groeten van Wilma Oud

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ken dat gevoel hoor Wilma!! Soms gebeuren er dingen waardoor je geen zin meer hebt om iets te ondernemen en soms heb je gewoon geen zin zonder reden....wanneer je het dan weer oppakt, is de zin ook zo weer terug gelukkig!! Je hexagonnetjes worden erg mooi!!

    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellige avond! En prachtige bloemetjes!
    Doe maar rustig aan; het leven is vaak al lastig genoeg....
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lekker gegeten! Altijd gezellig dan maar even geen gefreubel, je blommetjes zijn prachtig en zucht die bril .... Ik kan ook niet zonder hmmmm groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lekker even uit eten, knapt een mens van op. Je bloemetjes zijn mooi. Ik heb een leesbril bij de naaimachine, eentje in de woonkamer, eentje in mijn tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het worden mooie bloemen, en het is echt leuk werk vind ik al die hex jes maken.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuk he
    blij dat je lekker gedeeeet hebt, :D

    knuffs, vero

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk, zo'n date. Ik hoop dat jullie genoten hebben.
    Je hexjes zijn geweldig en je hebt ze inderdaad heel apart verwerkt. Kun je met recht blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk dat je een date had, het zal super gezellig zijn geweest. Leuk ook dat je weer wat gedaan hebt alhoewel we allemaal wel eens even geen zin hebben of andere dingen hebben die onze aandacht vragen. De hexabloemen worden erg mooi dit wordt straks een prachtig tapijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De beste date die er is ;-)!!!
    Leuke bloemetjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!