vrijdag 10 augustus 2012

"Kom binnen",....


Kom ga lekker zitten dan zal ik even thee voor je pakken,... iets lekkers erbij is ook nog in huis,.. het scheelt een hele hoop dat ik geen pak koekjes meer eet,... gewoon een keertje een koekje,...
Zo is er altijd iets in huis en is er 8 kilo minder Wilma in huis!! :o)

Zal ook zeker ermee te maken hebben dat ik maar 1x opschep,.. pffff best moeilijk want ik ben een echt warm eten mens,....


Kom pak je thee dan gaan we lekker buiten in de tuin zitten,... Wil je graag in de zon, leg dan de top maar even aan de kant. Pas op je vingers want hij is heet van de naald,....

Heb je ook wat meegenomen om te handwerken? Gezellig!! 


Wil je nog een thee? Of liever iets kouds? Het is wel warm in het zonnetje hier in de tuin op het zuiden. Gelukkig hebben we al heel wat jaartjes een zonnescherm want anders kun je hier niet zitten,...

Als je in de schaduw wil zitten moet je alleen de hartjes weer even weg leggen,...


De windlichten doe ik in de avond al vaak weer aan,... het staat altijd zo gezellig en je merkt dat de avonden alweer wat korter worden,... tijd voor kaarsen,...

En zo naai je ook wat hartjes weg en voordat je er erg in hebt zit de top in elkaar. Tijd om hem door te pitten met veel handgemaakte steekjes,...

Kom dan lopen we even naar boven om te kijken of ik nog tussenvulling in huis heb,...

Gezellig dat je er bent!!

40 opmerkingen:

  1. Ik heb genoten van de visite. Wat is je hartjesquilt mooi en romantisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zo bij je op de thee.
    Ik zit ook onder het dakje van de party tent, en ben even binnen, voor de koffie pot, kom gerust langs voor een bakje, een beskwietje er bij, is weinig kalorietjes.
    Knap hoor 8 kg.
    Zo ga weer naar mijn zonnetje, mijn rijgdraadjes en kartonnetje verwijderen, van de Varia Hex
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig quiltje en bedankt voor de thee.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He gezellig ziet het er bij je uit, voel me welkom. Wat is die hartjes quilt leuk, voelt ook goed, heb wel even geaaid toen ik em weglegde...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag plof ik even bij jouw neer zeg, wat ziet het me er een gezellig plekje uit! Doe mij maar een heerlijk kopje thee hoor:)))))))
    Ik vind je hartjes quilt prachtig! Wat een mooie stofjes heb je gebruikt.
    Fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk, zo maar op visite. Zou zo in de auto springen en komen handwerken :)))))) Maar zo is het ook super gezellig!!!!
    Je hartjes quiltje is mooi geworden. Mooie zachte kleurtjes.

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe mij maar thee met suiker, o ja graag een plaatsje in de schaduw, wat is het heerlijk in de tuin, o wat een prachtige hartjes heb je gemaakt en boven vinden we vast nog meer moois, dank je voor de thee!
    Fijn weekend,
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de gastvrijheid en je thee met koekje was lekker hoor. Trouwens, heel gezellig bij je en die hartjes zijn enig. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele tuin vol quilt-dames, allemaal op de thee. Graag een plekje in de schaduw, heb mijn hexjes bij me. Gezellig hoor.....
    Je hartjesquilt is prachtig!
    Groeten, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik sluit me graag aan bij de anderen. wat zou ik graag eens alle verhalen horen en vooral de quilts van iedereen bekijken... Heerlijk daar in die tuin van jou. En, het wordt eindelijk even zomer.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. piep

    wat fijn een onverwachtse uitnodiging met thee en koekje in jouw tuin, en wat een mooie hartjes, zo lief,
    en jouw hartjes zijn zo teder, nu lekker quilten.

    Ik heb mijn challenge bij, waar het gras maar verder groeit

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker genieten in de tuin zolang het nog kan.
    Lief harten top.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hé hé..ik kom even zitten hoor..gezellig....wat een leuke hartjes heb je gemaakt!!!
    ziet er gezellig uit...
    geniet maar lekker van het kaarslicht vanavond...maar sla wel een quiltje om hoor ..want het wordt al wat frisser s'avonds
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank voor de thee en het gezellige blogje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat was even aangenaam verpozen bij jou, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat was even gezellig en sfeervol in jou tuin! Leuk quiltje. Heel romantisch! Groetjes Ansje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Knap hoor die acht kilo ! Bij mij is het een levenslange strijd.
    Wat een lieve hartjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is schatig je hartjes quilt en weer leuk verteld, dank je voor je thee..........gr conny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ooh Wilma, wat een schattige hartjes en wat heb je daar toch een heerlijk plekje in je tuin! Fijn weekend, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik kom gezellig thee drinken. Hoef geen koekje, want ik zou ook wel 8 kg kwijt willen!
    Het ziet er allemaal zo mooi en gezellig uit. Prachtige windlichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat was het gezellig in je tuintje Wilma en je hartjes zijn geweldig, zo romantisch.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O wat is hij mooi geworden, prachtig zelfs.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattig quiltje wordt dit!
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief quiltje zeg,
    echt weer een 'Wilma quiltje'

    Groet,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ah, het ziet er bij jou zo gezellig en smaakvol uit en die top van de hartenquilt is ook weer TOPPIE. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wilma,
    beetje laat misschien maar is er nog een kopje thee??? Ik was op vakantie en zie nu pas je gezellige post. Wauw wat een creativiteit hier, echt zo mooi wat jij allemaal maakt. Vind het altijd reuze gezellig om hier even langs te komen en je post te lezen. Krijg zo'n zin om zelf ook weer naald en draad te pakken. Bedankt voor het kopje thee en de inspiratie!!
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ben helemaal weg van je hartjesquiltje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Néééé, ik wil het niet horen! Geen lijnverhalen want ik zou zo nodig aan de slag moeten :- ((
    Voor jou ben ik wel heel blij hoor Wilma, het voelt natuurlijk heerlijk en wat een schat van een quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ha, wat was dat weer gezellig even (virtueel) bij jou langs te zijn geweest. genoten van al het lekkers, maar vooral het moois, leuk die hartjesquilt

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Admission, scholarship and visa information for the HSC, Bachelor, Masters, PhD and PGD students. In-depth analysis of education system of Bangladesh. Interview of icon figure of Bangladesh.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Outlet Prix - Magazin haine dama online de firma. Haine ieftine Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear. Alegeti haine ieftine de firma online la preturi de outlet.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. "Website for ministry of communication, Bangladesh"

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat wordt dat mooi met die hartjes ... enne ... als jij je koekje niet hoeft, dan eet ik het wel voor je op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gezellig zo even bij je op visite en tof is je hartjes quilt.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!