donderdag 30 augustus 2012

"Zakjes voor de bloementuin",....

 
Er liggen heel wat zakjes klaar met kleine lapjes van 2,5cm groot,... klaar om een bloemetje te worden.
 
Fijn om een zakje te pakken en de malletjes te bekleden met een stofje en daarna een bloem te maken voor mijn antieke bloementuintje. Niet de hele kamer overhoop omdat ik met stoffen in de weer ben maar met een zakje op schoot,... Mijn vriendje zit dan ook eens in een nette woonkamer!!
*Ü*
 
 
De zakjes koop ik bij de action. Het zijn zakjes om zelfgemaakte kaarten in op te ruimen en toch werkt het ook heerlijk voor mijn kleine lapjes!!
 
En zo zijn er 3 bloemen af en zijn 57 kleine stukjes stof ineens weer verwerkt tot 3 bloemen,... en 3 lege zakjes die weer gevuld kunnen worden met kleine lapjes reproductie stoffen en andere restjes,...
 
 

17 opmerkingen:

  1. Heerlijk om zo alles bij de hand te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat ook altijd lekker werken, vanuit plastic zakjes. Ik kocht een hele tijd geleden allerlei zip-lock zakjes in verschillende maten, die ik ook overal voor gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie manier van werken, ik kocht onlangs sluitbare zakjes in een rol bij Ikea, dus die zijn ook geschikt voor dit soort werk!
    Je blommen worden wel heel mooi! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt een hele mooie herfsttuin!!
    Trouwens je maakt alleen mooie dingen!
    Groetjes, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al weer een mooi werkje, en ja zo handig als de lapjes klaar liggen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gebruik die zakjes ook daarvoor! Handig, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien dat iedereen een eigen manier van werken heeft.
    Enne, je bloemen zien er heel leuk uit met deze stofjes.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Handig die aparte zakjes . hij wordt erg leuk, succes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige bloemen Wilma! Ik werk ook vaak met zakjes, dat werkt prima. Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk hè, om niet te hoeven nadenken en gewoon te kunnen pakken wat voor handen komt omdat je al een andere keer nagedacht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het wordt erg mooi en handig om het in zakjes te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!