donderdag 20 september 2012

"De camera ziet alles",....



Het is even passen en meten met mijn patternoplaat waar deze malletjes zijn uitgeknipt. De patternoplaat is doorschijnend dus kan je met een beetje schuiven en meten mooi de ruitjes en streepjes volgen,...
 
Moet ook wel netjes met een mannetje thuis die nu erg op je let met zijn timmermansogen,...
;o)
 
 
De punten knip je dan uit en houd je rekening met de draadrichting,... niets gezien en nu ik de foto bekijk valt mij ineens 1 puntje op waar de draadrichting niet goed is gegaan,....
 
Mijn fotocamera ziet werkelijk alles!!
 
Toch teveel aan het kletsen met mijn mannetje die thuis is,....
*Ü*

22 opmerkingen:

  1. Wel nee!!
    Het is toch gewoon primitive !!!
    Het is super leuk geworden..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ehhh, ik zie wel dat ik geen timmermansoog hebt want ik zie het niet hoor Wilma, ik vind het erg leuke country sterretjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie het wel, maar dan moet je het wel weten.
    En mannen ach als je het maar gezellig hebt samen. Samen aan de koffie proost!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je niks gezegd had hadden we niks gezien hoor!!
    Je laat het toch wel lekker zitten!!
    Kan je later altijd als de quilt af is aan de visite vragen: ergens zit een foutje probeer die maar eens te vinden?
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is netjes recht en dat valt op. De richting valt nauwelijks op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je niets had gezegd, had ik het niet eens gezien. Het is sowieso een prachtig sterretje.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon laten zitten hoor, want het is Country en dan hoort dat! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet niemand!! Ik krijg altijd zo'n zin in quilten als ik je blog bekijk, hmmm denk dat ik vanavond maar weer eens de Civil War blokjes erbij pak! Bedankt voor je inspiratie! Lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo krijgt écht quiltwerk toch zijn eigen verhaal, en zo hoort het toch of ben ik helemaal mis ;))
    Ik vind het in elk geval wel weer supermooi :))
    Fijne avond, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het maakt je werk alleen maar mooier, lekker laten zitten.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, een foutje hoort er ook bij. Als dat met die ruitjesstofjes niet kan zou ik er niet eens aan beginnen. Bij Quilting Jeannet stond pas ook een stukje over je quilt antiek laten lijken en dan juist van die "foutjes" erin doen dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geeft niks Wilma een quilt mag/moet toch een foutje hebben!

    Fijne avond Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is dat jij het zegt, want ik had het niet gezien!! Enne een quilt met een foutje heeft ook wel iets eigens... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke sterren. Zijn het van die mooie flanelstofjes ?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had het op het eerste gezicht niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gewoon laten zitten joh, houd de boel een beetje in beweging, blijft de quilt veeeeel langer leuk hihi!! Mooie dag, liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is dat je het zegt, maar het was me nog niet opgevallen. Zo erg is het dan toch niet!
    Ik vind de ruiten sterren heel erg mooi lekker country!

    Fijn weekend, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja ik hou erg veel van die ruitjes sterretjes maar als je met ruitjes of streepjes gaat werken is het altijd lastig!
    En ook ik zie vaak een foutje vooral in mijn borduurwerk pas als het op mijn blog staat....hihi!
    fijn weekend,
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lekker laten zitten, heerlijk primitive toch? Ik vind het zelfs wel wat hebben !!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn het toch mooie sterren, en ja ik zie wat je bedoelt. Of ik dat uit zou halen ik weet het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gewoon laten zitten zeg het is prachtig en eeeh in een quilt zit altijd een " vergissing" groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh oh, ik zie het dus ook niet, beginneling, maar ik vind het wel weer heeeeel mooi. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma