woensdag 26 september 2012

"Wie kent een mooi steekje?,....


Afgelopen weekend heb ik mijn eigen oude laptopje de hemel ingeprezen,... eigenlijk veel te letterlijk. Al bijna 6 jaar wordt hij intensief gebruikt en bevalt zo goed. Wat een fantastisch merk!!
Natuurlijk moet je dit soort dingen nooit te hard schreeuwen,.... en al helemaal niet de hemel inprijzen,....
Ach en als je dan toch zo enthousiast bezig bent, schreeuw dan gelijk maar dat we zo'n heerlijke auto  hebben,.... heerlijk de hemel inprijzen,...
De laptop is waarschijnlijk echt overleden en de auto wordt onderhanden genomen en met wat nieuwe onderdelen gemaakt,.....
Dus zien jullie mijn mandjes? Er zijn er weer 6 bij gekomen en ben helemaal niet enthousiast,... :o)
Heb ze even voor de foto bij elkaar gelegd om te zien hoe het straks gaat worden. En natuurlijk helemaal niet enthousiast,... :o)
De onderdeeltjes voor de mandjes zijn op en zullen weer uit de lapjes gehaald moeten worden,...
Zijn ze niet prachtig??!!
Oeps,.... als ik te enthousiast doe kun je dan mijn mond dicht naaien met een leuk steekje?? 

21 opmerkingen:

  1. Sehr schön. Es gefällt mir gut, wenn die Körbchen nicht in einer Reihe liegen.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat vervelend, maar een ongelukje komt nooit alleen he?
    Gelukkig is het maar materiaal, alhoewel je kunt er toch niet goed zonder he?
    Je mandjes worden prachtig, mooie kleurtjes

    Groetjes Wietske
    En sterkte met de reparaties

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van de laptop... Maar je mandjes zijn schitterend, mooi geheel al zo! Fijne dag, groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je mandjes dus helemaal niet mooi. Zou dit helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, je mond dichtnaaien kan wel, maar dan kun je toch nog altijd typen????? Grapje, hoor. Babbel maar lekker, want het is gezellig. Vervelend van die tegenslagen.
    Maar je mandjes zijn fantastisch. Er komen héél véél bekende stofjes voorbij ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie mandjes en er gaan weer hele mooie bijkomen zie ik aan je lapjes.
    Och en aan al die mechanische en elektrische apparaten komt op een gegeven moment een eind, voortaan niet zoveel meer prijzen hoor. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet met een leuk steekje, niet met wat voor steekje dan ook hoor. Gewoon lekker enthousiast zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn jouw mandjes mooi!, als je hier lang naar kijkt en lekker mee bezig blijft .... (en tegen blijft praten :-)!!) hoop ik dat je je malheur snel te boven komt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie mandjes,het zou wel heel stil bij jullie worden met een dichte mond,bar ongezellig .
    ook helemaal niet nodig lijkt mij.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk je mandjes.
    En ja 6 jaar voor een laptop is al héél goed hoor.Toch jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh oh, ja dat soort ellende komt nu eenmaal nooit alleen! Bij mij komen er altijd drie dingen tegelijk! Wat te denken van wasmachine, koelkast en stofzuiger!! Maar je mandjes zijn gewoon beeldschoon, daar moet je niet moeilijk overdoen en met een lief flanelsteekje krijg je een aardig bekkie! Grijns!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Brrrrrrr ik ken dat en het komt altijd in drieën, maar je mandjes zijn en blijven mooi, ook als je ze de hemel in prijst, ik zou maar gewoon doorgaan.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  13. piep

    zonde vd laptop, had je de belangrijke dingen op externe schijf?

    en je lapjes, gaan hoor....zo mooi!!

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een pech!
    Gelukkig word je van de mandjes weer een beetje vrolijker want die zijn zó mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie mandjes .
    En een heel leuke blog heb je .
    Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige mandjes weer !! Uhhh .. ik kan natuurlijk de kettngsteek nemen maar ik doe het maar niet .. vertel jij maar ... dat hoor ik graag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O wat toevallig mijn laptoppie doet het ook niet meer heb net twee dagen een nieuwe, ik hoop dat jullie auto ook weer snel is gemaakt. Je mandjes zijn mooi. Wat leukom deze weer te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. look at HevJnkeG [URL=http://www.louis--vuitton--online--shop.org/]louis vuitton online shop[/URL] with confident PdsUIgrT [URL=http://www.louis--vuitton--online--shop.org/ ] http://www.louis--vuitton--online--shop.org/ [/URL]

    BeantwoordenVerwijderen
  19. for RukvLLEn [URL=http://www.spyder-jackets2013.com/]spyder jackets[/URL] with low price TJjseyvl [URL=http://www.spyder-jackets2013.com/ ] http://www.spyder-jackets2013.com/ [/URL]

    BeantwoordenVerwijderen