vrijdag 12 oktober 2012

"Een afscheid en een nieuw begin",....

 
Sommige van jullie weten het al en is er heel wat heen en weer geschreven via de mail,... wat een lieverds en wat heb ik al vele lieve mailtjes mogen ontvangen,.... niets ernstigs gelukkig maar wel een klein afscheid,....
 
Na lang nadenken en nog meer nadenken heb ik de deuren van mijn webwinkeltje gesloten.  
 
Het was geen makkelijke keuze, vooral niet omdat ik moest gaan inzien dat mijn lijf lang niet meer dat kan wat ik jaren geleden wel kon,...
 
Vandaar een klein afscheid,..... afscheid van mijn winkeltje en de klanten die ik door de jaren heen heb mogen ontvangen,...
 
 
Nu ik mijn rust weer heb gevonden is het tijd voor een nieuw begin,....
 
Een leventje zonder webwinkel, geen lessen die voorbereid moeten worden en gewoon meer tijd hebben voor mijn gezin en huishouden en niet geheel onbelangrijk,... ook voor mijzelf,......
 
Mijn dagen zullen zeker wel omvliegen met een naald en draad in de hand en zoals jullie misschien wel zien een nieuwe naam voor het blog,... een nieuw begin,.... 
 
Ja, het is goed zo!!

34 opmerkingen:

  1. Hoewel de keus vast niet makkelijk is geweest, is het wel verstandig om voor je gezin en jezelf te kiezen in zo'n situatie. Geniet lekker van je vrijheid, en ik blijf je volgen op dit nieuwe adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan het e zo helemaal voorstellen Wilma, waar de commercie begint komt de eigen creativiteit vaak in het gedrang. Geniet van je hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet maar lekker van de rust Wilma!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik heb je weer gevonden.
    Geniet van je gezin en je hobby.
    Goed weekend.
    Groetjes van IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon lekker genieten weer Wilma...geen gemaal in je hoofd meer als je in bed bent.....rust....veel relaxed quiltplezier...de sterren zien er schitterend uit...groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik miste je al. Ben ook erg blij dat ik je weer gevonden heb. Je weet het, door jou ben ik begonnen aan deze mooie hobby en daar ben je erg dankbaar voor. Wel jammer dat je gestopt bent met je webwinkel maar gezondheid gaat voor. Geniet lekker van je rust en je gezin en je geweldige hobby. En ik blijf je lekker volgen op deze weblog.
    Liefs, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, had ik nog niks van meegekregen! Wat jammer dat je gestopt bent, maar ik wens je veel geluk hoor! Lekker je eigen dingen doen!€

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geniet van de rust en van je quilten Wilma, ik blijf je volgen hoor
    dikke knuff, vero xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet van je tijd, samen met je gezin en je prachtige projecten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezondheid gaat zeker voor en deze beslissing zul je vast niet gemaakelijk genomen hebben, maar je wel veel rust zal brengen !!
    Je sterren zien er fantastisch uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niet makkelijk maar wel meer vrijheid....denk ik.
    Heb je blog alweer op de mijne gezet en zal je zeker blijven volgen.
    Je sterren quiltje wordt super mooi.

    vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geen makkelijke, maar wel een verstandige beslissing, Wilma. Denk aan je zelf hoor! Ik moet hier nog wel even vermelden, dat mijn quiltverslaving bij jouw blog quiltendewilma begonnen is... En de eerste stofjes in mijn verzameling kwamen bij de stoffenclub uit jouw webwinkeltje vandaan, en daar ben ik nog altijd zo blij mee! Geniet van de goede herinneringen!
    (Ben wel blij dat ik je blog weer gevonden heb: was het even kwijt...) Veel groeten, fijn weekend,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik begrijp die beslissing helemaal!!! Geniet van je vrije tijd. Je gaat vast nog veel meer mooie dingen maken dan je al deed. Kunnen wij weer lekker van meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilma,ik was je kwijt maar heb je gelukkig weer gevonden.Heel goed van je dat je deze beslissing hebt genomen,moeilijk maar voor je gezondheid het beste en zoals je zelf het beste weet is dat het allergrootste goed wat we hebben.
    Veel geluk toegewenst en dat we nog lang van je blogjes mogen genieten.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel plezier met de nieuw ingeslagen weg!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik was altijd helemaal weg van jou stofjes maar ik kan me voorstellen dat je ook tijd voor je zelf moet hebben en dit is gewoon groeien wat je doet groeien van jou zelf. Gelukkig heb ik je blog ook weer gevonden want die wil ik echt niet missen, geniet van alles.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat ik je blog weer heb gevonden. Ik heb hem ok meteen veranderd in de lijst met blogs op mijn blog.
    Veel quilt- en handwerkplezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Veel plezier met je nieuwe begin, kan heel verfrissend zijn;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Wilma verstandig, luisteren naar je lijf.
    ik heb je gelukkig weer gevonden en geniet dus weer van je verhaaltjes.
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach Wilma, jammer dat je nu moet stoppen, maar soms moet het verstand de overhand hebben he! We blijven je gewoon hier volgen! En met naaien en quilten zul je echt niet stoppen!Maar goed ook, dan kunnen we nog veel moois bekijken! Geniet van je vrijheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ok wilma..weer gevonden.Dat zegt toch weer genoeg..ik doe echt niet bij iedereen die moeite!!!! Dus hoop ik dat je vooral nog veel laat zien. Groetjes Miriam Kleijnen.Bovendien heb ik heel veel respect voor bloggers gezien de tijd die er in gaat zitten..dus een webwinkel erbij zal heel veel werk zijn. Geniet van je HOBBY, dat doe ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goede keuze gemaakt! Soms moet je nu eenmaal prioriteiten stellen en dit is duidelijk een goede als ik zie wat je nu aan het maken bent! Genieten! Groetjes
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een moeilijke keus, maar wel verstandig. Nu zit de druk er niet meer achter.
    Geniet van het leven, Carpe diem. Laat ons maar lekker meegenieten van je werkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, no words, just fantastic.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha Wilma, ik lees het nu pas. Een moeilijk maar vermoedelijk ook verstandig besluit. Gelukkig maak ik me geen zorgen dat je nu niets meer te doen hebt. Heel veel plezier met je nieuwe vrije tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind je nieuwe blognaam heel goed gekozen en ik wens je veel succes met deze nieuwe wending. We zullen dus meer quilts te zien krijgen, waar ik blij om ben want ik vind je stijl heel mooi.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  27. jammer wilma, dat je deze keuze hebt moeten maken. Maar gelukkig kan je nog handwerken en genieten van alle mooie dingen. Veel sterkte met dit kleine verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wil je heel veel succes wensen!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat was, denk ik, best een moeilijke beslissing. Maar ik denk ook een hele verstandige. Op een gegeven moment ervaar je gewoon dat sommige dingen een beetje 'op' zijn, niet meer gaan zoals vroeger. Gelukkig blijft er nog zo veel over. En mooie dat je ook zegt, dat je nu rust hebt gevonden. Houd dat maar vast Wilma en de herinnering aan al die lieve mensen voor wie jij iets hebt mogen betekenen. Dat vergeten ze nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hé Wilma, ik heb je weer gevonden. Gezellig en ook op facebook. Ik ook. leuk al dat heen en weer gedoe.

    groeten Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!