dinsdag 16 oktober 2012

"Met de lampjes en kaarsen aan",.....

 
Wat is het in de ochtend donker in mijn huisje,... de lampjes gezellig aan en in het huishouden wat doen. Daarna heb ik dan een goed excuus om met een kop koffie met lapjes te stoeien en zelfs dan is het lampje soms nog aan,....
 
Zo is er weer een echte country ster uit de ruitjesstof gekomen en nu een groene ruit met een crème kleurige ruit om de ster heen,...
 
Jaren geleden heb ik heel wat uurtjes zitten stoeien met de ronde vormen natuurlijk ook omdat ik niet op les ging en het zelf wel eens ging proberen,...
 


 
Terwijl de berenfamilie vanuit de vensterbank alles in de gaten houd of het nu wel goed gaat zit ik jaren later gewoon heerlijk ontspannen de ronde vormen te naaien alsof het een recht blok is.,..
 
Niets moeilijks aan als je maar veel spelden gebruikt en kleine steekjes maakt en zo is er weer een ster klaar en geniet ik van de rechte vormen die in de ronde vorm komen,...
 



En als het dan in de avond weer donker wordt staan er kaarsen in de kamer die een gezellig sfeertje geven,....
 
 
Oh, wat houd ik toch van de herfst!!

10 opmerkingen:

  1. Leuk je sterretjes.
    Dus ik heb je nieuwe blog gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zeg, door al die leuke reacties op de poesjes vind ik weer een hoop nieuwe blogs.
    ik ga jou ook maar eens goed inde gaten houden. Wat maak je prachtige dingen.

    groetjes

    wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sorry hoor, maar jij bent de Wilma die ik al een poosje mis, niet terug kon vinden en waarvan ik dacht: waar is ze nou en hoe vind ik haar nou in vredesnaam weer terug! Gevonden, maar nu zet ik je maar bij op mijn blog, voordat ik je weer kwijtraak.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma, ik probeer vanalles maar ik krijg je niet via mijn blog te pakken. Je staat wel op mijn bloglijst onder je nieuwe naam maar als ik je daar aanklik kent hij je blog niet.... ik blijf het proberen en zet je nu maar zolang bij mijn favorieten. Trouwens.. leuke sterretjes:o)
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha,ik heb je gelukkig weer gevonden...;-)Doe rustig aan Wil en geniet van alle moois dat je maakt!
    liefs,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He je voelt de gezeligheid als ik je blogje lees.
    Ik geniet van die mooie sterren en de prachtige stofjes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig liet je een reactie achter op mijn blog, dus ik heb je weer gevonden, miste je al even. Was net toch flink aan het tobben om je weer in de leeslijst te krijgen, moest je helemaal verwijderen en daarna opnieuw toevoegen, maar je staat er weer :-). Mooie blokken heb je gemaakt en geniet maar lekker van de herfst, dan doe ik het ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn weer prachtige sterren blokken !!
    En wat een geweldig lief tafereeltje met die beren in de vernsterbank ... zucht ....
    Als ze eens uit logeren willen dan staat hier de deur altijd open hihihi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat klinkt dat knus, mag ik even langskomen! Ja ook hier in Zweden beginnen nu de donker dagen, dus ook de kaarsjes aan, voor de open haard, met een goed boek, of quilt/borduurwerkje, dan kom ik die maanden wel door tot mei!
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!