donderdag 18 oktober 2012

"Tijd voor Sjaantje",....

 
 Zoals bij vele patchworkers liggen hier vele projecten te wachten, niet omdat het niet mooi wordt of omdat je het niet wil afmaken, gewoon omdat je met veel te veel te gelijk bezig bent,....
 
Zo ligt hier in mijn boekenkast een heuse Dear Jane,... ook wel mijn eigen Sjaantjeslap!!
 
 
Van de week de stapel met blokjes, de stofjes en het boek mee naar beneden genomen en aan mijn eigen keukentafel maar eens gekeken waar ik was gebleven,...
 
Blok B-7 World Series was aan de beurt en gisteravond met de Bee heb ik deze afgemaakt terwijl er heel wat werd gebabbeld.
 
 
Van de week ook wat blokjes aan de top gezet want ik weet hoe ik ben als ik het op het laatst allemaal moet gaan doen, dan komt het weer in mijn boekenkast te liggen,...
 
Voor nu weer een leuk begin aan mijn Sjaantjestop,...

15 opmerkingen:

  1. Mooi je Dear Jane weer te zien. Ik probeer er nu iedere dag aan te werken.
    Als ik de lap bij anderen zie geeft dat veel inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhhhhhhhhhhh wat heb je me laten schrikken Wilma... je blog verwijderd! maar na veel zoeken heb ik je weer terug . enne we doen dit niet meer he??LOL


    je sjaan is een ****Bjoettie**
    ik ben er ook wer mee begonnen ben bijna klaar met rij G.

    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg spontaan zin om ook weer een blokje te gaan maken. Helaas moet ik eerst nog even verder met werken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel lekker doorzetten nou he?
    Ik vind vooral je kleuren ontzettend mooi, lekker rustig.

    Succes

    Groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat wordt ze schitterend Wilma....
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zij blijft toch altijd mooi, die Sjaan. En wat heb je toch altijd alles mooi liggen en hangen. Dat krijg ik niet voor elkaar.
    Je ruitjes- sterren vind ik ook heel mooi, ik ben gek op ruitjes. En die beren zien er ook lief uit.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wordt-ie móói, Wilma, jouw Sjaantjeslap! Heerlijk om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sjaan heeft het naar de zin bij jou. Prachtig is ze! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat goed dat je weer verder ga met deze quilt. Hij is zo mooi.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie quilt wordt het en leuk dat Sjaantje weer verder mag groeien.
    Je kleuren zijn super.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is je sjaaantje mooi zeg en fijn te horen dat ik niet de enige ben die met van alles bezig is.............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb ik dit bericht toch twee keer gekregen. Er gebeuren soms vreemde dingen bij Blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He Wilma, heb je nu 2 quiltblogs ?
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!