woensdag 24 oktober 2012

"Winter 2012??",....

Mam,... ik heb een paar bollen wol gekocht en wil een sjaal breien. Kun je mij de steken leren?
Tuurlijk, kom ik leg het je uit,.....
Mam!! Ik heb een steek laten vallen!!
Kom maar dan zet ik ze wel op de naald,....
Mam!! Ik heb teveel steken!!
Kom maar dan maak ik het wel weer in orde,...
MAM!!! @%$&+@#!!
Tuurlijk, kom maar dan maak ik het wel af,....

Oh wat een heerlijke sjaal voor Melissa!! Kunnen mannen dat ook dragen en dan in het grijs??
Tuurlijk, schat,..

Oh oma, kun je voor ons een Ajax sjaal maken?? 
Tuurlijk, liefies,......en dat allemaal voor winter 2012??

23 opmerkingen:

  1. Ja, zo gaat dat... maar je bent wel lekker bezig deze winter. (LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej Wilma, even over je blog(s). Ik krijg er vreemde updates van http://quiltendewilma.blogspot.nl/
    Heb je iets veranderd? Er staat verder niets op. Nu zie ik hier wel een nieuw bericht, op wilmashomemadequilts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je misschien je adres van je blog veranderd? Dat kan er de oorzaak van zijn dat één en ander vreemd werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met het breien. Wel leuk werk voor zo 's avonds bij de t.v.
    Ik ben ook een sjaal aan het breien, is bijna klaar.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat wordt dan dag en nacht doorwerken. Maar wij handwerkers kunnen toch alles?????

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo te zien niet van die heel dunne breinaalden, maar voorlopig ben je zoet :-)heerlijk om weer voor de kinderen te breien nadat het jarenlang niet hoefde ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke sjaal en.... dacht je dat je het meer tijd zou krijgen hihi...
    Veel plezier met breien!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve foto.
    Succes met al die sjaals !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. komt me bekend voor!! Vorig jaar breide ik een shawl-col en na een possje is die gekaapt door m'n dochter. Stiekem toch wel leuk ?! Mooie klueren heb je gebruikt!!Veel brei plezier! altijd leuk voor de afwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ajax sjaal, ja zeg daar maar eens nee tegen! (lol) Suc6 met pennen. fijne dag knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha ja leuk en och we zijn van de straat en weer leuk om te doen bij ons quilten toch???..........gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt voorlopig weer een hoop leuke dingen te doen, en dat lukt best wel voor de winter?

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk verhaal. Ik kan het me goed voorstellen. Mooie wol trouwens. Succes met alles. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gewelidig! Ik heb je weer gevonden, dank zij een oplettende lezer die op je andere blog het juiste adres achterliet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wilma dit heb ik ook gehad in de vakantie dochter wilde haken.

    Wat een heerlijk verhaal en een super foto.

    Om verliefd op te worden.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wat ben ik blij dat ik je weer gevonden heb ik was even weg en weg was ook jij. Leuk je nieuwe blog met vertrouwde dingen en wat leuk dat je zoveel hulp kunt geven en ja je zult het nog druk krijgen zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat ik je weer kan volgen, was je even kwijt! Succes met breien!Die kinders toch! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O heerlijk als ik dat zo lees. het is overal hetzelfde. Wat hebben moeders en oma's toch veel geduld:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha,ha,ha, wat een leuke beschrijving van het breiproces, maar heel erg leuk dat ze hete wil leren. Heel leuk resultaat! Ik lees dat je gestopt bent met je winkeltje, dat is even pijnlijk denk ik maar ik lees ook hoe je nu geniet van je huisje met kaarsjes en lichtjes en je heerlijke mooie Sjaantje, veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jaaaaa!!! Wilma, gewoon gezellig weer mee gaan doen met de Nearly Insane. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde, toch?!?

    groetjes,
    Ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou leg je lapjes maar aan de kant dat wordt breien tot aan de winter SUCCES ! ! !

    Maar dan zitten ze er allemaal wel lekker warmpjes bij.

    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O wat een lieve foto en wat een mooie wol
    Fijne dag liefs Joke