woensdag 21 november 2012

"A messy house is a sign of a happy quilter",....


Het begint hier al zo heerlijk te ruiken,... de eerste keer snert op het gas. Ja, ik weet het, de winter is er nog niet maar als de jongste dochter begint over snert,....mmm,.....
 
Onze dikke kater Binky ligt in een mand en geniet van al dat huiselijke gedoe.
 
Vanmorgen was dat echt wel anders toen de ramen werden gezeemd, de vloer werd gedaan en de nodige stofjes, van de vervelende soort, werden weggewerkt,..... Voor hem tijd om naar buiten te gaan,...
 
Na verloop van tijd zag de kamer er zo netjes uit. En was het ook wel weer tijd om de mand waar Binky zo graag in ligt eens te inspecteren,...
 
 
En daar kwamen sterretjes te voorschijn,... de sterretjes die als een `7 sisters quiltpatroon` in elkaar moeten komen en wat losse sterretjes, gewoon omdat iedereen ze bijna maakt en ik geen weerstand kon bieden,...
 
Daar lagen ze dan in de mand,.. en je snapt zeker wel dat er hier en daar wel een kattenhaar opzat,... zeker niet geschikt als je hier niet tegen kan,....
 
HATSJOE,.....
 
 
En zo kwam het dat er ineens stofjes werden geknipt en de sinterklaas omkeerpop eventjes aan de kant werd gezet,.....
 
Uren bezig om de kamer zo netjes te krijgen en ik presteer het om voordat iemand het heeft gezien weer een troepje van mijn kamer te maken,.....
 
Ach, eigenlijk zou ik het ook niet anders willen,... *Ü*

11 opmerkingen:

  1. Ach joh, Wilma, het ziet er toch ze vreselijk leuk uit allemaal. Ik vind je kleuren zo mooi. Laat je kamer maar lekker zo, er wordt geleefd en dat is het allerbelangrijkst.
    Genieten hoor!

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jammie!!! Snert! Ik ga dit weekend ook maar weer eens een pan maken.

    Enne, troep?!? Nee joh, als je bezig bent, dan is het georganiseerde chaos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekkerrrrrrrrrr snert.
    Ik ben ook zo goed in (rotzooi) maken in een schone opgeruimde kamer, vraag het mijn hulp maar ;-))

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij ons in huis is het ook altijd een rommeltje. Je merkt aan kinderen die hier komen spelen dat altijd heerlijk vinden. Als het bij hen thuis om door een ringetje te halen is, ze komen het liefst hier spelen.
    Dus laat maar zien dat er geleefd wordt.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgende keer dan maar een foto van de keurig opgeruimde kamer; dan weten we zeker dat je niet jokt.
    Heerlijk hé die katten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die poes heeft een goede keus. Slapen op sterren wie wil dat niet.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O het ziet er weer reuze gezellig uit. En wat heerlijk snert.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe herkenbaar! Het ziet er bij jou heel gezellig uit. En dat is toch het voornaamste?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yannie !! ... nee niet op de snert (die krijg ik niet naar binnen) maar op je sterretjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eindelijk heb ik je blog weer gevonde en kan ik weer lekker mee gaan lezen op je blog. Die snert stond hier ook alweer op tafel..Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Wilma,
    Mijn sterretjes liggen te wachten, omdat ik eerst wat andere dingen moet afmaken, maar als ik weer bij jou zien hoe leuk het er uit ziet, beginnen mijn vingers ook weer acuut te kriebelen !
    Ik vind ook je kleurgebruik zo mooi. Moet het een keer in mijn achterhoofd houden om een keer iets met die kleuren te maken. Maar eerst: mn andere projecten afmaken !

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma