maandag 26 november 2012

"Quilten en huisdieren",....

 
Zo, ik pak mijn Summer Stars er maar weer eens bij.
 
 Een vingerhoed, Yli garen in de kleur crème, een schaartje, de quiltring, liniaal, een blauwe stift en venijnige quiltnaaldjes,...
 
Dan heb ik het toch wel weer, geloof ik en kan ik verder aan de slag met doorpitten,....
 
 
De afgelopen maanden ligt deze quilt mooi te wezen op een poef met de kant die klaar is in het zicht.
 
 Hij moet alleen op bed komen en staat zo raar als niet alles gedaan is,...
 
 
Met het vele quiltwerk voelt de top ineens aan als een quilt en geniet ik van al die kleine steekjes die gedaan zijn,....
 
Ach, Minoes je loopt door de foto heen,..
 
 
Vanavond ga ik dus heerlijk met de beentjes onder deze quilt zitten en hopelijk hoef ik niet te vaak te vechten met onze katten die er zo graag opzitten en liggen,.....
 
 
Ik zal aan Boy vragen of hij Binky bezig wil houden want dan laat Binky mijn quiltring met rust,...
 
Gaan jullie ook wat leuks doen vanavond?

19 opmerkingen:

  1. Het blijft een geweldige combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is schitterend.
    Ik ga vanavond heerlijk verder patchen aan m'n Wish quilt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige quilt, heerlijk met de huisdieren erbij , soms lasy=tig inderdaad maar toppunt van gezelligheid. Ja hoor hier worden vanavond ook steekjes gezet, kaarsjes aan bakkie thee en poes dicht in de buurt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, precies hetzelfde als jij....

    de katten wegsturen. Die willen ook altijd op mijn werk of op schoot. Je zou mij soms eens moeten zien zitten. Helemaal in een enge draai om de kat de ruimte te geven op mijn schoot. Totdat ik er zat van ben en dan druipt ze af in de mand. ja ja onze katten hebben ook een mand hoor en daar liggen ze ook altijd in.
    Geniet van je avond

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je de summer stars nog een keertje laat zien kan er geen genoeg van krijgen vooral zo leuk met het beestenboel erop, helemaal goedgekeurd, hihi!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je quilt wordt mooi....en gezellig die beestenboel om je heen..;0)
    Vanavond ga ik lekker nagenieten van ons weekendje uit.....zo onder het steekjes maken lekker mijmeren..
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je summer stars toch mooi en ja huisdieren en quilts het heeft iets magisch. Ik ben een warme muts aan het breien en ga dan snel verder met mijn sjaantje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het toch een plaatje Wilma! Elke keer weer als ik deze zie slaat mijn hart telkens weer een stukje over....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het toch een plaatje Wilma! Elke keer weer als ik deze zie slaat mijn hart telkens weer een stukje over....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk ! Ook ik ga gezellig quilten na een drukke dag in het huishouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij wordt mooi!!!
    Duik jij maar lekker onder je quilt, dan worden er weer heel wat steekjes gezet.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit een schitterende quilt, succes met doorquilten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dan is het hebben van twee cavia's toch makkelijker met quilten. Die twee zitten gewoon lekker in je nek. En vinden al die lapjes helemaal niet interessant. Ja om lekker onder te zitten.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach Wilma, wat is en wordt die toch weer mooi. Succes met het doorpitten. Ik ga vanavond ook weer wat steekjes zetten. Groetjes Wilma Oud

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie quilt Wilma en zo mooi doorgequilt....
    de achterkant mag ook gezien worden....
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik was je kwijt op blogland... Het zelfde probleem als bij mij?
    Maar goed leuk dat je gereageerd hebt op mijn blog nu kan ik jou ook weer bezoeken, groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is je quilt prachtig geworden !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoihoi,
    Wat ziet het er bij jou toch ook enorm gezellig uit !
    En dan die mooie quilt erbij ... Prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!