vrijdag 9 november 2012

"Van het padje",....

 
 
Ineens ben ik van het padje af,... Het rommelen met viltlapjes geeft ook zo'n leuk resultaat. Americo is gemaakt en staat in de kamer te pronken op een kastje,...
 
Met de mijter op zijn hoofdje en de worteltjes om zijn nek was het voor een eerste keer met vilt werken erg leuk om te doen,....
 
 
Het patroontje is van Atelier Sterre design en heeft nu een naamsverandering ondergaan en heet nu jitdesign.
 
 

 
 
Het fotolijstje gisteren bij Xenos gekocht en Americo op vele stofjes gehouden en kijken welke achtergrondje het leuk zou doen,....
 
Het karton met Americo erop in het lijstje en ben om 22.00 nog eventjes naar de oudste dochter gelopen die dit ook even moest zien,...
 
hihi,... ik ben niet trots hoor!!
 
 
Een schattig boek met zwarte pietjes is besteld met veel kleurtjes vilt bij de Vrolijke Vilt Vriendjes.  ( moet je eens kijken naar stoomboot van vilt)
 
Niet alleen ik ben helemaal van het padje af maar besmet ook de dames die het nu ook willen gaan doen,...
 
Wie weet is er dit weekend nog een gaatje om alvast stiekem te beginnen aan een zwart Pietje,..
 
Fijn weekend,...

19 opmerkingen:

  1. Je paardje is leuk geworden!
    Ben net bij xenos geweest dus de mijne kan nu ook in een lijstje. Het is leuk om te doen he.

    Fijn weekend

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zeg, die is leuk geworden. Hier mag je heel trots op zijn.
    Wat een prachtig schilderij. Jammer dat het maar een paar weekjes kan blijven staan he?
    Maar dan ...... De kerst. Ook zo heerlijk.

    Groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wilma! Lang geleden dat ik een bezoek bij jouw blog naam. En een nieuwe blog ook nog.

    Wat is Americo leuk geworden! Het is nooit te vroeg om gezellige feesten zoals Sinterklaas aan te beginnen. Ik heb net mijn quiltje uitgepakt maar moet nog mijn ingelijsten kaarten nog erbij doen. Het is namelijk al bijna zo ver...de Sint komt gauw in Nederland. Geniet van het maken van Piet!

    Groetjes ~
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, ben direct naar de webshop geweest, er zijn zoveel mooie dingen. Voor Kerst het hertekopje?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat leuk, zoiets had ik nog nooit gezien. En ja wat dat vilt betreft, als je er mee begint, ben je er niet zomaar ineens weer van af. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er hartstikke leuk uit. helaas zie ik de stoomboot niet, zeker al op weg naar Nederland ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een sfeervol schilderijtje!
    fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is hij leuk, kan me voorstellen dat je dit erg leuk vind om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er leuk uit en met vilt werken is super . Ben heel benieuwd naar Pieter man.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oehh wat LEUK!!!!! ziet er prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amarico spat echt van het scherm af Wilma, prachtig....
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel voor de leuke links! Ik vind vooral de gekke Americo heel leuk (maar ook de zwarte pietjes zouden hier hoge ogen gooien moest ik ze tonen aan m'n dochters :-). Hoe heb je dat toch gevonden?!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, echt superleuk! Ik wou dat ik dat bedacht had! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma