woensdag 28 november 2012

"Van keukentafel naar patchworktafel",.....


Wanneer je in de ochtend naar het werk rijd en na een dag werken het huisje van  Kuin weer binnen stapt kan het zo maar wezen dat de vrouw des huizes aan het veranderen is geweest,....
 
De keukentafel is ineens geen keukentafel meer en staat in de woonkamer en wees eerlijk als je zo bezig bent ga je toch lekker door met schuiven?
 
De muur in de keuken is ineens wel erg kaal en kijk je tegen een niet zo'n mooie verwarming aan.
 
Als je dan met het idee komt om een buffetkast om de verwarming te bouwen, heeft mijn maatje niet meer dan 1 woord nodig en is in de weer met planken, schroeven en houtlijm,....
 
 
Mijn maatje is aan het werk en moet ik even stofzuigen,....
 
Terwijl ik nu aan de eettafel zit en een sterretje naai ben ik in gedachten de kast al aan het schilderen en inrichten met mijn servies wat nu overal en nergens staat,....
 
Ik zal mijn maatje een plezier doen en geen randjes gaan haken want hier gruwelt hij van maar wat zal het leuk staan!!!  *Ü*
 
Ik moet toch echt wel even de stofzuiger pakken,...
 
 
Of wil je een koffie? Dan drinken we even een koffie, naaien een sterretje en ga ik straks wel stofzuigen,... 
;o)

14 opmerkingen:

  1. Zo'n man heb ik nu ook altijd al willen hebben, want de mijne heeft 2 linkerhanden en voeten, maar om hem na bijna 45 jaar in te ruilen voor een handiger type, doe je ook niet zomaar, ik doe het er maar mee en ben nog gelukkig ook :-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n man die meteen aan het timmeren gaat. Fijn om een servieskast in de keuken te hebben. Ben benieuwd naar de foto's van straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn hé om zo'n handige man in huis te hebben. Ikzelf heb er ook zo eentje maar ja ik wil altijd iets sneller dan hij hahaha...
    Heb je nu al gezogen of toch nog een sterretje gemaakt.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig zo'n handige man die ook nog meteen aan de slag gaat. Je sterren worden erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik ben nu al benieuwd hoe het is, wanneer het klaar is, want jouw huis vind ik wel een PLAATJE.
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig zo'n man trots op zijn. En in ere houden. Ik was je kwijt. Je ben lekker bezig. Geniet maar fijn.
    Lieve groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaf zo'n keuken-quilt-tafel!!, wat zul je er vele plezierige en knusse uurtjes aan doorbrengen. Heerlijk he zo'n handige man,die heb ik ook maar moet goed bewaken dat ie bij een ander niet drukker is dan bij mij. Ben wel jaloers op je sterretjes, vind ze prachtig maar heb al zo veel onderhanden(zucht) maar mooi zijn ze wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hè zo'n handige man. Gelukkig heb ik er ook een. Wat zijn ogen zien maakt hij. Nu is hij voor mij een werkhoek met 2 kasten aan het maken waar ik heerlijk kan quilten en borduren!
    Wat ben ik blij met zo'n lief, jij zeker ook!
    Je hebt een gezellig sfeervol huis altijd leuk om te zien.
    Ik vind je quilt Hope zo ontzettend mooi dat ik op zoek ben naar de geheime koffer en hoop dat ik hem vinden kan!
    Dan ga ik er meteen aan beginnen.

    Fijne week verder en groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gezellig hoor een beetje schuiven in je huis doe ik ook graag. maar ja soms kom je je zelf tegen en nu kan ik het niet meer (te zwaar voor mijn rug)
    zal blij zijn als ik straks ook weer mag patchen ... ik ga het missen een lapje en draadje . maar eerst mijn kamer .

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik word ook altijd zo blij van schuiven met meubilair :-) je hebt ineens een "ander" huis.
    ben benieuwd naar het resultaat van je nieuwe kast!
    quilt ze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit gaat vast heel erg mooi worden. Haha, hier wordt het stofzuigen ook héél vaak uitgesteld voor leukere dingen hoor ;)
    Fijn weekend verder, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben heel benieuwd naar het resultaat.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!