dinsdag 20 november 2012

"We zijn weer @ home",...


Zo pak je de spullen in om heerlijke dagen te hebben in Center-Parcs.
 
 De kleinzoons hebben van iedere minuut genoten en wat zijn het waterratjes. Iedere plons, spetter en golf was voor hen het einde. Helemaal nu je leert te zwemmen is het nog leuker om op eigen kracht door het water heen te komen,.....
 
Heerlijk gegeten, koffie gedronken en dat maakte het wel minder erg dat ik niet naar de quiltdagen kon hier vlak bij mijn huisje,....
 
En dan pak je toch weer snel de spullen in om naar huis te gaan want wat gaan zulke dagen snel,...
 
 
En eenmaal thuis is het weer heerlijk om bij te komen met een kopje koffie en een sterretje die nodig in elkaar gezet moest gaan worden. Immers al die dagen geen steekje gedaan terwijl ik het wel mee had genomen,...
 
Twee sterren in het oud blauw en bruin zitten aan elkaar en liggen er heel veel stukjes geknipt n mijn trommeltje, klaar om gebruikt te worden. Opvullen met crème kleurige stof,....
 
 
16 sterren zijn klaar en 2 halve,.. 2 sterren moeten dus nog opgevuld worden,... Ooit zal mijn reproductie quilt met prachtige Moda stoffen er zo uit zien,.... 36 hele sterren en 6 halve,....
 
Ik mag dus nog wel een sterretje gaan maken,....

18 opmerkingen:

  1. Lekker genieten van iets anders dan quilten is op zijn tijd zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo nu en dan moet je je weer opladen. Even heel wat anders doen gewoon heerlijk genieten van elkaar.
    Wat een super mooie sterretjes.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig!!! Ook de zigzag stofkleur wat mooi gekozen!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch, even een weekendje er tussen uit, en genieten van de kleinkinderen.
    Je sterren zijn prachtig. Wat een mooie quilt gaat dat worden.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt een prachtige sterrenquilt!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Hadden de kleintjes vakantie of was het lekker een weekendje weg?
    Nou ja hoe het ook is, als je maar lekker genoten hebt. Dat zal toch zeker wel gelukt zijn he?

    Prachtige kleuren heb je gebruikt,!

    Groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt een prachtige sterrenquilt.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei ... dat is gevaarlijk mooi die sterren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk genieten met de jongetjes, iets leukers is er bijna niet.
    Nu weer aan de sterren en wat zal hij mooi worden.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma, ik was je blog even kwijt maar ik heb je opnieuw ingesteld en nu krijg ik weer je nieuwste updates te zien...Gelukkig!!

    Wat heerlijk om er even tussen uit te piepen naar Center Parcs....zelf neem ik ook op vakantie het een en ander mee aan handwerk maar eigenlijk komt het er niet van om iets te doen.
    Gelukkig is thuis weer het normale ritme en ik zie dat je alweer flink sterretjes aan het maken bent. Ze worden wel heel erg leuk hoor!!

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat wordt dit mooi, Wilma! Prachtige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn die sterretjes prachtijg.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben met de kleintjes.
    Groeten
    marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie sterren en wat wordt dit een mooie quilt. Fijn dat jullie zo genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. genieten met de kleinkinderen iets mooiers bestaat echt niet! hoewel...... je quilt wordt wel super mooi .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ohhh die sashings hé...had ik er toen maar meters van besteld!!!...;0)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!