donderdag 6 december 2012

`De kachel en haard aan`,....


Het is buiten winters en koud,.... binnen in het huisje van Kuin is het heerlijk warm.
 
De kachel heerlijk aan en mijn haard brand vrolijk. De sliert met takjes heeft al plaats gemaakt voor een groene tak en hangen de kerstklokjes van riet gezellig te wezen,...
 
De huiskamer veranderd van een Sinterklaashuis in een echt kersthuis,....
 
De mandjes moesten gewoon ook even op de foto,....
 
 
Op verschillende blogs zie ik de mandjes weer langskomen en bedenk mij dat er hier ook nog heel wat liggen,.....
 
Vanmiddag ze opgezocht in de boekenkast boven en ben begonnen met het in elkaar zetten van deze kleine mandjes die ik heb gemaakt van restjes,...
 
Kleine stukjes stof werden bij elkaar gezocht en een patroontje gemaakt,...
 
Ondertussen ben ik ook maar wat lapjes aan het knippen voor de afwisseling om straks nog meer mandjes te kunnen maken,...
 
Ben benieuwd of er nog meer mandjesgekken zijn in ons witte kikkerlandje.

14 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer heerlijk gezellig uit in huize Kuin. Mooi wordt dat met die mandjes. Ook ik ben benieuwd wie er allemaal aan de mandjes gaan of zijn. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mandjes zien er erg mooi uit. Hier ook zo langzamerhand de kamer in kerstsfeer gebracht. Zelfs de boom staat sinds vanmiddag. Nog nooit zo vroeg geweest. Zal het van de sneeuw komen? Het is wel gezellig, met al die lichtjes en kaarsjes aan.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, hier geen mandjes, al zit ik er iedere keer weer heel verlekkerd naar te kijken. Ze zijn echt heel erg mooi. Gezellig hoor daar bij jou.

    Groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, die mandjes van jou. Het is toch zonde om die maar te laten liggen.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik ga ze volgende maand ook weer oppakken. Ze zijn erg mooi en leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel gezellig en warm uit je versierde haardje!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat gezellige haard in kerststeil, wijzelf hebben jammer genoeg geen haard (cv) maar dat mag de pret niet bederven,ook bij ons thuis staat de kerstboom al twinkelend te pronken en is de kerstsfeer al heerlijk in huis.
    je mandjes zijn erg leuk, ikzelf ben net begonnen met mini hexjes te maken.

    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer zalig knus bij jou, hier geen mandjes, maar huisjes.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige mandjes Wilma. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jou mandjes vind ik prachtig om te zien. Maar de tijd he. Wie weet gaat het ooit lukken.
    Fijn weekend.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kruip maar knus bij de kachel met de mandjes, daar is het echt weer voor. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige mandjes ik ben ze ook aan het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja hoor er zijn er meer die aan de mandjes zijn.. voor mij is het voor het eerst, maar bij jou zie ik er al heel veel en erreg... moooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!