woensdag 12 december 2012

"Happy Housewife",....

 
Zag er best tegen op om een echte "Housewife" te worden,.... Om niet meer buitenshuis te werken was ik al gewend maar om nu ook niet meer thuis te werken,.... Oei,....
 
Omdat het gewoon voor zoveel beter was om te stoppen met Quiltendewilma en ik een "Housewife" zou worden,....
 
 
Als "Housewife" boen ik mijn huisje Kuin en ben aan het rommelen met kerstversieringen,....
 
Bijna iedere dag is deze "Housewife" bezig om een sterretje te naaien,.. gewoon omdat het te leuk is om te doen en ik toch ook even ontspannen moet??
 




Niet alleen worden er stofjes gekozen uit de veelste grote stapels met stoffen. Er zijn zoveel stoffen in mijn hobbykamer dat deze "Housewife" niets meer hoeft te kopen,.... *Ü*
 
Er werd ook een heuse "Housewife Sewing kit" gemaakt. Vroeger was het heel normaal dat je dit bij je stoel had liggen met een schaartje, naalden, garen en heb zelfs het patroontje van de sterren erin liggen,.....
 


Deze "Housewife" heeft veel vakjes om om je spulletjes in op te bergen. Bovenin een heus speldenkussen waar ik al mijn verschillende naaldjes en spelden in kan prikken,.....
 
Deze "Housewife" is nu alweer een paar dagen in gebruik en ben er helemaal happy mee,.....
 
Ja, ik kan gerust zeggen dat ik een "Happy Housewife" ben!!

13 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om jou blogje te lezen. Je Housewife Sewing Kit vind ik helemaal leuk. En misschien heb ik het al vaker gezegd maar wat een mooie kleur stofjes gebruik je!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan een mens toch snel Happy zijn ;-)

    Ik ga de sterren gebruiken voor mijn nieuwe stofjes en wil er dan een grote quilt van maken, maar dat zal nog even duren.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat een heerlijk blogje!!!!

    Gezellig, o zo gezellig, tevreden en lief. Volgens mij heb je gewoon goeie keuzes gemaakt

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je happy bent met je keuze.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, laten we het nou net over je hebben gehad!!!! Ik zeg tegen Reinier, ik zie nooit meer een berichtje van Wilma en ja hoor, daar ben je weer. Zo te lezen begin je prima je draai te vinden. Lekker, joh!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your stars are so beautiful.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie sterren, en wat een leuke housewife, wat dat betreft is het dan wel weer jammer voor ons, dat hier geen patroontjes meer van verschijnen:)
    Wees trots dat je deze keuze hebt gemaakt voor jezelf !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het maakt bniet uit wie je bent en wat je doet het is belangrijk dat je je prettig voelt.
    Mooie sterretjes.Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms lijkt de keuze moeilijk, maar als hij is gemaakt, is het altijd juist.
    Geniet er van, er zijn zo veel leuke en mooie hobby's.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geluk straal je uit!!!! Vandaar dat JOUW STERREN ZO STRALEN!!!
    Prachtige stoffen met prachtige kleuren en je blog is zo'n heerlijk blog om te lezen!
    Ik hoop dat nog lang te kunnen doen.

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je sterretjes worden heel erg mooi.
    Je voelt zelf wat het beste is voor jou en dat was stoppen met werken thuis.
    En je bent nu een gelukkige Housewif!!
    Groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt je draai gevonden. Heerlijk toch. En tussen al het poetsen door vind je ook nog tijd voor een paar steekjes. Wat wil een mens (quiltster) nog meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk, wat kan een mens tevreden zijn met wat ie heeft! Geniet maar van je prachtige Housewife en je lieve sterretjes. (ik denk dat ik die van mij ook maar even weer opzoek... past zo goed bij kerst..).
    Liefs uit Ommen, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma