donderdag 13 december 2012

"Heb je eventjes tijd?",....


Na jaren met lapjes te stoeien merk je wel waar je voorkeur naar uitgaat en bij mij zijn dat wel de traditionele patronen.,...
 
Vaak zelfs simpele patronen die je steeds weer herhaalt en zo een prachtige quilt krijgt met een traditionele uitstraling,....
 
De sterren en de mandjes zijn daar wel een voorbeeld van om steeds hetzelfde patroontje te gebruiken met steeds weer andere stofjes,..... Zo verslavend!!
 
 
Het kaleidoscoop patroon is daar ook wel een voorbeeld van.
 
Een blok wat door het kleurgebruik en  het draaien van het blok ineens een hele andere uitstraling krijgt.
 
Zie je de witte vlakken het eerst,  met 4 blokken tegen elkaar aan zie je toch ineens de donker rode afbeelding,....
 
Zo heerlijk Traditioneel in deze kleurtjes,......
 
 
Toveren met stofjes noem ik dit,....
 
Heb je eventjes tijd kijk dan hier (klik) waar ik het patroon vandaan heb en nog gratis ook,...
 
Fijne dag!!

15 opmerkingen:

  1. Het zijn mooie sterren en helemaal jouw stijl.
    Bedankt voor de link !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sterren en bedankt voor de tip.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sterren,hou ook wel van het traditionele.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, dit is toveren met stofjes.
    Bedankt voor de link: leuk!

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ganz lieben dank für diesen tollen stern, den werde ich sicher auspribieren.
    schaut ganz toll aus.
    wünsch dir eine wunderschöne vorweihnachtszeit
    lg elfriede

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat is dat weer een mooie blok en prachtige stoffen. Echt Kerst!
    Ik heb het blok gedownload en ga het ook eens proberen!
    Bedankt voor de link!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig blok in super mooie kleuren!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie sterren en mooie kleuren. Ja ook ik houd van het traditionele. Daarom geniet ik ook zo van wat jij maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor de link. Deze kende ik nog niet.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is gewoon rondom genieten als je kan en mag quilten.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig patroon. Ik waag me er nog niet aan. Volgend jaar misschien een keer proberen. Oeps dan mag ik het over 3 weken al gaan proberen. Hahaha..
    Ben benieuwd hoe het eruit ziet als je er meerdere bij elkaar hebt.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend, Wilma! Wat een goede tip, dank je wel! Hier ga ik ooit een keer voor vallen... Wat heb je prachtige kleuren gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke stofjes Wilma, mooie kleurtjes, wordt een prachtige quilt!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie ster en wat een geweldige link bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!