woensdag 19 december 2012

"Mandenmakers op woensdag",....


Jaren geleden kon je bij de bloggers de mandjes volgen op woensdag. Vele mandjes werden er gemaakt en het werd een gezellige dag om de vorderingen te zien van verschillende mandenmakers,....
 
En zo las ik hier (klik) dat ze dit wel weer erg leuk zou vinden om de woensdag-gehaktdag om te toveren in woensdag-mandjesdag,...
 
Gelijk moest ik denken aan de mandjes die hier liggen en besloot mij aan te sluiten bij de groep Mandenmakers,.....
 
 
De hele week door werden er hier en daar een mandjes gemaakt en ik zat mij al te verheugen op de woensdag-mandjesdag,... gezellig!!
 
In de ochtend met een kop koffie de blogs bekijken die meedoen aan deze dag,...
 
Ach kon de huisarts van ons moedertje alleen op woensdag,.. weet die man niet dat het dan mandjesdag is???
 
Moeders weer tevreden in haar huisje achter gelaten en afspraken in de agenda gezet wanneer ze volgende week bij ons komt logeren,....
 
Alles geregeld?? Op naar Arnhem want het is immers mandjesdag!!
 
 
En als je nu denkt dat ik niets anders doe dan stofjes aan elkaar naaien,....
 
De dieren zorgen er wel voor dat ik ook wel eens met de pootjes op tafel zit en hun knus op mij en naast mij,...
 
En voor nu ga ik bij de andere mandenmakers kijken op deze woensdag-mandjesdag,...
 
Heerlijk, het is weer woensdag-mandjesdag,...

19 opmerkingen:

  1. Jouw mandjes zijn alvast geweldig leuk! Ik zal de woensdag voortaan in de gaten houden. 'k Doe zelf niet mee: mandjes is ongeveer het enige waar ik niét mee bezig ben, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma, Ik moest wel lachen toen ik jou verschillende mandjes zag omdat ik ook de andere mandjes quilts wil maken. Ik heb al de mallen al klaar liggen. Ik vind jou mandjes heel mooi.
    Groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zeg, zo'n mandjesdag! En wat een onwijs leuke mandjes heb je gemaakt. Ik word er helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige mandjes maak je.
    Lijkt mij ook zo leuk om te doen,
    maar eerst maar eens wat dingen afmaken.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind jou mandjes ook mooi, blijft leuk werk hé dat appliceren..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie mandjes! Ik hou de woensdag in de gaten. Ik las al bij Ieke dat er een soort SAL aan de gang was voor de mandjes quilts.
    Altijd een stimulans om samen aan de quilt te werken ieder met zijn eigen mandjes.
    Ik begin er nog even niet aan heb al zoveel dingen onder handen, ik kan er wel eens onrustig van worden en het moet wel leuk blijven!!
    Mijn blokken worden ook mooi en voor mij ook weer een nieuwe uitdaging!
    Succes en toet woensdag, groetjes Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige mandjes benieuwd naar het eind resultaat .
    Fijne kerstdagen .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh.....en ik dacht dat een nieuwe virus door bloggersland gaat, maar het was een oude die opnieuw heeft toegeslagen :-) Je hebt leuke mandjes gemaakt, Wilma!


    Groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent weer goed bezit met je mandjes.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om je mandjes weer te zien. Over twee weken hoop ik erbij te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind je mandjes helemaal geweldig, ben al een tijdje op zoek naar dit patroontje maar kan het nergens vinden.
    Kun jij mij vertellen waar ik het patroontje van de applicatie mandjes kan vinden.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ria,...

      Het paroon staat in een boek van de blackbird design dames. When the cold wind bows. Misschien kun je hier wat mee??
      http://www.generations-quilt-patterns.com/applique-templates.html
      http://www.generations-quilt-patterns.com/applique-techniques.html

      Verwijderen
  12. Hoi Wilma,
    Heel erg bedankt ik ga op zoek naar het patroon.
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie mandjes zijn het. En wel voor 2 quilts tegelijk! Ze blijven leuk.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat zijn inderdaad mooie mandjes.
    Fijne dagen
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo Wilma, ik ben lang niet langsgeweest en wat heb ik veel gemist!!
    Leuk dat je ook aan de mandjes bent,( ik nog niet hoor ) en dat die huisarts dat niet wist.........haha!!
    Je NI: ik heb er bewondering voor, al die kleine stukjes. Ik vind het knap dat je daar het geduld voor hebt! Gelukkig heb je je sterren voor tussendoor!!
    fijne dagen, groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat worden die mandjes mooi, en leuk weer zo'n stimulans

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!