maandag 17 december 2012

"Nearly Insane zou je worden van mij",....


Mijn hobbykamer is een waar paradijsje voor iedereen die graag met lapjes en andere hobby's in de weer is.
 
Van de week reed ik naar een stoffenzaak met mijn maatje en daar lag toch wel een heel erg mooi ruitje en een tricotlap om kleding van te maken terwijl ik voor een katoenenlap kwam voor mijn patchwork,......
 
Die heb ik trouwens ook gevonden,.....
 
Nearly Insane word je soms van mij en de stoffen,...
 
 
In mijn hobbykamer liggen vele tops die nog niet klaar zijn en waar blokjes voor gemaakt moeten worden.
 
En zo dacht ik vorige week om ook eens wat anders te maken dan sterren en mandjes en heb mijn Nearly Insane van de stapel gehaald en stofjes werden erbij gezocht en uitgeknipt,....
 
En zo kwam ik met mijn plannetje om ieder weekend een blok te maken voor mijn Nearly Insane quilt,....
 
 
Kan ik hem mooi op maandag laten zien dacht ik nog,...
 
Na een gezellig en druk weekend is hij niet afgekomen en zal hij volgende week op de foto komen en voor nu??
 
Ga ik een grote kop winterthee maken en het Nearly Insane blokje verder in elkaar zetten,....
 
Of worden jullie al Nearly insane van mij??
 
:o)

15 opmerkingen:

  1. oh nee wilma van jou wordt ik niet insaned integendeel jij inspirit me enorm de kleur gebruik en het tradionele werk ik vindt het zo gaaf!

    maak maar lekker blokjes hoor ik geniet ervan . ga straks eerst een een paar mandjes knippen door de verbouwing kom ik nergens aan toe en het is al bijna woensdag . mandjes dag.

    liefs christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal niet snel NI van jou worden, ben zelf ook altijd zo bezig ;-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja helemaal, maar volgens mij zijn we dat van tijd tot allemaal wel eens, toch????
    Maar de kleuren die jij gebruikt daar wordt ik dus helemaal blij van. Prachtig
    succes met je "kleine" afwijking en geniet maar gewoon van.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, keuzes keuzes! heerlijk, het is echt een luxe om zoveel fijne dingen te hebben om uit te kiezen, wat te doen :-) zelf heb ik mijn vingerhoedjes weer eens uit het stof getrokken, maar ik zag vanmorgen zoooooo een ontzettend leuke kerstsok dat ik die eerst wil maken, en dan ben ik ook nog begonnen aan de dancing dollies...het is niet NEARLY insane...het is insane!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik word wel een beetje nearly insane van jou, hoor LOL Jemig, ik ben erg, maar jij nog een klein beetje erger. Wij zijn wel heel goed in multi-tasken (vind ik zo'n leuk woord, je kan maar iets leuk vinden hè), van alles tegelijk doen dus.....

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat je er weer mee aan de slag gaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee hoor ik wordt echt niet Nearly Insane van jou maar ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die een stapel heeft liggen. Heb jij dat niet af en toe bekruipt mij de angst dat ik die stapel nooit af krijg.
    Ik ben jaloers op jou mooie Wedding Quilt. Ik ben er ook aan begonnen maar het lukt mij maar niet om de rondingen goed te krijgen.
    Ga nu voor de 3e keer een poging wagen en hoop dat het nu goed gaat.
    Veel succes met alles waar je mee bezig bent.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit toch een prachtige quilt. Hoeveel verschillende stofjes zitten hier wel/niet in?? Heb nog nooit zoiets groots/moois gemaakt. Ooit hoop ik dit ook te kunnen maken. Nog even geduld hebben denk ik.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een pracht van een quilt maar zelf word ik kriebelig van samplers dus je kan deze quilt voor mij niet genoeg laten zien vind het geweldig om naar te kijken!
    Fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee hoor, hooguit van mijn 'Dear Jane' af en toe en dan weer trots als weer een blokje af is. Wat een prachtige quilt is jouw Nearly Insan, prachtige kleuren en mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. NEE NOOIT!!!!!!!! Ik vind jou blog zo inspirerend, dat ik als ik een een nieuw berichtje zie, dat gauw open!. Dus ga jij maar lekker verder met je blokjes.
    O, het is zelfs zo dat ik het kaleidoscoop patroon heb gedownload en ik heb inmiddels 5 blokken af, waar ik best trots op ben omdat ik bijna nog nooit blokken gemaakt heb!!!
    Dus bedankt nogmaals.

    Fijne week weer met mooie blokjes op de bank, tot de volgende keer!

    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Quilsters worden nooit nearly insane van een andere quilster :-) We worden hooguit Nearly insane van ons zelf hahaha .... Zo dacht ik zeker mijn kerstquilt af te krijgen maar zoals elk jaar weer in december zie ik dan zoveel leuke ornamentjes patroontjes voorbij komen die ik MOET maken (alsof die boom nog niet vol genoeg hangt LOL) en daardoor komt ook dit jaar mijn kerstquilt niet af maar ..... ik ga er nu gewoon na de kerstdagen mee verder tot hij af is (nu kijken of ik dat vol hou).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat wordt je NI toch mooi en wat goed dat je hem weer opppakt. Ik ga vanaf januari er ook weer verder mee elke maand een aantal blokken maken dan is hij zomaar ineens af.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het juist super leuk om al die mooie werken van jou te bewonderen, ik was wat achter met blogjes kijken, maar heb bij jou mijn hart weer op kunnen halen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik geniet ook van het lezen en kijken naar je blogjes en van je mooie quilts in wording . Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!