donderdag 27 december 2012

"Trick or Treat na de kerstdagen",.....

Wat zijn de kerstdagen snel omgevlogen hier in het huisje van Kuin,...

Heerlijk ontspannen rond de boom en voordat je het weet is het donderdag,...

De woensdag is sinds kort weer mandjesdag en ik vind het weer gezellig!!

De Trick or Treat mandjes uit het boek : When the cold wind blows van de Blackbird design dames,  is aan de beurt om maar eens af te maken,....

De mandjes met het ruitje wat eruit wordt gehaald is toch wel een plaatje,....


Deze week zijn er heel wat mandjes met de voorbereiding op een lapje terecht gekomen en 1 mandje zelfs al klaar,....

Ben benieuwd of er nog meer mandenmakers bezig zijn geweest,....

14 opmerkingen:

  1. OOOO ik zie wat lapjes die ook in mijn mandjesquilt zitten.Hier ligt de quilt klaar om gequilt te worden hij is bijna aan de beurt.
    Mooie quilt wordt die van jou en een goede manier op mandjesdag om hem af te krijgen.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi je mandjes, met er tussen andere blokjes...........erg leuk bij elkaar............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie mandjes, ik heb bijna niets gedaan, komt wel weer, eerst uitzieken.

    Groetjes'
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk, de mandjes. Ik ben er vorige week mee begonnen, en zo verslavend die mandjes.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi wordt die mandjes top en zo over de bank gedrappeerd, een plaatje. Fijne jaarwisseling Wilma met al je geliefden wenst je Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooooh Wilmaatje, wat geniet ik van je mooie blogverhaaltjes :) , dikke knuffel, vero xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg mooi, staat ook nog op mijn verlanglijstje, ooit////;;;''

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze mandjes vind ik ook zo leuk!
    Vind ze chiquer ( of schrijf je dat anders?)
    gr. Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je mandjes zijn mooi en leuk dat je ook meedoet, ik ga vanaf volgende week weer meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat wordt dit weer een plaatje van een quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie quilt wordt het!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie mandjes zijn het .Goede stok achter de deur om met elkaar aan de mandjesquilt te werken!
    Er komen nog wat vrije dagen aan om er een paar te apliqueren, dus veel plezier met de mandjes voor de komende dagen en ik kijk uit naar het volgende resultaat op woensdag.

    Lieve groetjes en gezellige jaarwisseling, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige creaties maak jij ben net begonnen met quilten en ben gelijk volger van je blog geworden kom zeker vaan bij je kijken

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!