vrijdag 7 december 2012

`Warme chocolademelk met een sterretje`,....

 
Wat is ons kikkerlandje mooi met een dikke laag sneeuw als een warme deken over alles heen,...
 
De grote boom achter ons huis is prachtig met al die sneeuwvlokken erop,...
 
 
Mijn eigen tuintafel waar we vaak zitten in de zomer met de BBQ aan,...
 
Toch wel bijzonder dat we hier in ons kikkerlandje zulke uiterste hebben in het weer,....
 
 
En als je dan toch naar buiten moet en je koud weer thuis komt in je eigen warme huisje is er natuurlijk warme chocolademelk.
 
 Als die dan nog even te heet is heb ik een goed excuus om even een lapje erbij te pakken,....
 
 
Warme chocolademelke met een sterrtje,... dat is toch beter voor de lijn dan al die chocolade die hier in de kast ligt,...
 
Wat wil jij bij de warme chocolademelk?
 
 

16 opmerkingen:

  1. Doe er maar even niks bij. Ik zit de hele dag, fiets niet, dus allemaal niet bevorderlijk voor mij.
    Maar ik geniet wel enorm van je blogje hoor, ziet er gaaf uit!

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk de warme chocolademelk, hier is het ook al zo wit. Toch wel erg mooi hoor en die sterretjes die zijn ook al zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jé wat een dikke laag sneeuw! hier ligt maximaal 2 cm. Geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zowel binnen als buiten bij jou een prachtig mooi winterwonderland!
    fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk een lekkere beker chocolademelk en een mooi sterretje en buiten een prachtig winterlandschap dat is echt genieten!!

    Fijn weekend, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genieten dus van lekker chocomelk.
    Hoef er niks bij hoor.
    Sterretjes blijven mooi, en ik zie de zilveren kerstboom ook.
    Fijn weekeinde.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hebben wij quiltsters het toch slecht ;-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige sfeerplaatjes, binnen en buiten. En geef mij ook alleen maar die chocolademelk, maar als het kan wel met een dot slagroom... slecht, hè!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie plaatjes. Hier kon ik dit soort plaatjes niet maken. Sneeuw is hier vandaag niet gevallen. Voor op de weg wel fijn maar voor de foto's heel jammer.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig Wilma, zo mag het wel winters blijven. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh meid, ik schuif graag gezellig bij jou aan !! En doe mij dan ook maar een sterretje bij de chocolademelk :-)
    Mooie winterse plaatjes laat je weer zien. Ook hier ligt een behoorlijke pak en ik vind het stiekem toch wel erg mooi al dat wit buiten.
    Een heel fijn weekend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke winterplaatjes.
    Hier jammer genoeg geen sneeuw.
    leuke sterretjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma, ik was je helemaal kwijt maar ik heb je weer bij mijn favo's gezet. Dan kan ik je weer volgen.

    Groetjes van Ria ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je op mijn berichtje reageerde. Ik wist jouw blognaam niet en kon dus nooit bij jou op visite komen. Vanaf nu dus wel. Tot snel, dan ga ik helemaal bijlezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Iedere keer weer zie ik je schattige sterretjes voorbij komen en dan denk ik:die zou ik ook wel eens uit willen proberen. Kun je me zeggen waar ik het patroontje kan vinden, Wilma?
    Vriendelijke groet,
    Els.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma