donderdag 10 januari 2013

"Celebrate the Year",....

 
De afgelopen dagen wat steekjes gezet aan het eerste hartje van ShabbyFrabrics die nu een nieuwe gratis BOM heeft,....
 
Celebrate the Year,....
 
Natuurlijk heb ik de Country Cottage ook maar even opgeslagen op de computer,.... Je weet maar nooit,....
 
 
Het jaar 2012 stond bij mij in het teken om dingen op te ruimen en dan niet alleen maar verplaatsen maar echt weg te geven, te verkopen of naar de kringloop,....
 
Na een jaar zo bezig te zijn geweest geeft dat een heerlijke rust in het hoofd en heb besloten om nog verder te gaan met opruimen,.....
 
Marktplaats is helemaal niet mijn ding,... afspraken om iets op te halen niet nakomen, veel mailtjes heen en weer en toch ook het liefst voor een dubbeltje op de eerste rang,....
 
Ja wie wil dat nu niet??
 
 
En zo heb ik besloten om hier een verkooppagina aan te maken met boeken, patronen, stoffen en zelfs hebbedingetjes,....
 
Bovenaan naast startpagina vind je deze pagina en mail gerust als je iets wilt hebben,....
 
Er staat nog niet zoveel en zal in de komende tijd aangevuld worden,....
 
En wil je ook de hartjes of huisjes maken?
 
De link vind je hier (klik),.....

14 opmerkingen:

  1. Oh wat is'ie leuk dat blokje van Shabby Fabrics. Ik had hem ook al opgeslagen. Maar eerst... UFO's afmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief hartje. Heb hem meteen opgeslagen. Zag toen ook de huisjes. Ohhhh die zijn ook al zo leuk.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel een heeel erg leuk hartje hé?! Ik heb hem ook opgeslagen voor ooit..Eerst maar eens me bezig houyden met mijn andere projecten. Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk blok. Ik ga zo eens op je verkooppagina kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat hartje vind ik ook lief, is een goeie voor mijn dagboekquilt.
    Het ziet er trouwens allemaal zo leuk uit. Echt om van te genieten hoor.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk quiltje wordt het!
    En..... ook hier probeer ik minder... want ik bleef zoeken.... verloren tijd... nu nog tijd vinden om een hele bups op marktplaats te zetten...
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wordt het mooi. En je hebt helemaal gelijk n het zo te doen. Ik ga er eens even kojken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje, ik ben ze ook aan het sparen, de cottages heb ik al, nu nog tijd ;-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk hartje en dank voor het delen van de gratis patronen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig hartje! Goed van je, die opruimactiviteiten. Ik ga zo even kijken op je verkooppagina.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik he even bijgelezen want ik kreeg opeens van bijna 2 maanden berichtjes in mijn reader. Ik dacht al dat je niet zo lekker was. Moie combi's gezien en het blauwe hart hierboven Very Nice.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief hart is het geworden. Ik heb hem ook opgeslagen. Op de een of andere manier kreeg ik je berichtjes niet door.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook hier is het voornemen om dit jaar veel op te ruimen...

    'k Geniet altijd erg van je quilts... Het zijn er zo veel en ze zien er zo prachtig uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!