woensdag 9 januari 2013

"Lijmstiftnavulling toch maar online?",...

 
Op de woensdag mandjes dag worden hier op mijn plekje op het internet mijn Trick or Treat mandjes geshowd,....
 
Met deze mandjes heb ik een haat-liefde verhouding en waarom dat is weet ik nog steeds niet.
 
Hij blijft soms maanden in de kast liggen en nu met de woensdag-mandjes-dag een stok achter de deur om er toch aan te werken,..

 
En zo zijn er 8 mandjes gemaakt de afgelopen week en toch vond ik het weer leuk om ze te maken.
 
Ze kunnen dan ook weer aan de lap gezet worden en zo groeit de lap weer een stukje,.....

 
De andere blokjes die hier en daar tussen de mandjes zitten mogen blijven in de top en werd het ook tijd om hier twee van te maken,....
 
Zo heerlijk bezig merk je wel dat de mandjes op raken die voorbereid zijn en werd de lijmpen gezocht en leuke stofjes,....
 
 
En terwijl je heerlijk koffie drinkt met je gezin worden er heel wat mandjes gelijmd voor de volgende ronde.
 
Alleen jammer dat mijn lijmstift op is en ik naar de patchworkwinkel moet,...
 
Mijn voornemen is om geen stoffen te kopen en dan wordt een bezoekje aan de patchworkwinkel wel erg moeilijk!!
 
Misschien beter om hem online te bestellen,...

21 opmerkingen:

  1. Ja als je zeker weet dat je de verleiding niet kunt weerstaan, moet je echt niet naar de winkel gaan...
    Ik weet er alles van, ga steeds weer overstag. Maar het is zo leuk om er te zijn.
    Woonde je nou maar dicht bij mij. Ik gebruik hem niet.


    Succes verder met de mandjes

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En... is het je gelukt om alleen maar een lijmpen te kopen? Moeilijk he, vooral nu er ook nog overal opruiming is.
    Leuk dat je ook weer doorgaat met de mandjes. Hier waren ze ook op de achtergrond geraakt. Ik heb ze ook weer opgepakt en het is toch zo leuk om ze te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke mandjes zijn het weer geworden! En ik herken je probleem wel. Als ik naar de quiltwinkel ga voor één klein dingetje, dan kom ik ook, als ik niet oppas, thuis met een hele berg stofjes & andere zooi. Zou het genetisch bepaald zijn dat dit gebeurt bij quilters?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie mandjes!!!
    Niet om je heen kijken in de winkel, dat werkt bij mij altijd heel goed :-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh..dat zijn er veel en volgens mij is je quilt in wording al best groot, vind het zo leuk om nu ook met de mandjesdag mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, maar zelfs online kan je in de verleiding komen om stofjes te kopen.
    Je mandjes worden erg mooi.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja, zo'n quiltwinkel blijft gevaarlijk! Je mandjes worden leuk!
    Ik heb mijn living the dream af, zie mijn blog. Ik ben op jou blog verliefd geworden op deze quilt, dus ga zo door om anderen te inspireren!
    groet Quiltmarjanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha ha, ja moeilijk hoor, maar als ik jou was, zou ik NIET naar de winkel gaan. Er zijn nu zoveel uitverkoopjes! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Of gewoon geen goede voornemens maken. Dat maakt je ook niet schuldig !
    Mooie mandjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor die mandjes. Veel sterkte met het sterk blijven in de patchwork winkel....
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooo je tikt de spijker op de kop...... quiltwinkels bezoeken en dan geen stof kopen....... het is mij al dit jaar 2x niet gelukt, errug hè!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O,online is net zo verleidelijk als naar de winkel gaan, als je ook daar niet kan weerstaan om even bij de stofjes of uitverkoop te kijken.
    Naar de winkel gaan dan spaar je weer verzendkosten.Mmmmmmmmmmmm, moeilijke afweging!!
    Succes met de aankoop van je lijmpen.

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, haha, naar een quiltwinkel gaan en geen lapjes mogen kopen van jezelf, dat is eigenlijk onmogelijk..!
    Wat ziet het er bij jou toch altijd gezellig uit, kan zo genieten van je foto's.

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja da's dan wel heftig,.... maar ook heel erg leuk en gezellig,....
    ;o)
    Zet 'm op!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het mooie mandjes hoor. Gewoon doorgaan! Elke woensdag een paar, dan heb je eind van het jaar je quilt af.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt mooie mandjes gemaakt en voorbereid en een bezoek aan de winkel is erg leuk vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He, ik kon net ineens niet meer verder typen, vandaar dat ik het even opnieuw probeer.
    Ik vind zo'n mandjesquilt ook ereg leuk, maar heb voorlopig even te veel liggen wat ik eerst nog moet afmaken.
    Ben benieuwd naar al je projecten. Ik moet misschien ook maar een plan voor dit jaar maken.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!