dinsdag 15 januari 2013

"Mijn te gekke NI quilt",....

 
En als je dan zo bezig bent met blokje nummer 49 voor mijn eigen te gekke quilt zakt ook mij de moed soms in de schoenen.
 
Met zijn 109 kleine stukjes vind ik het een pittig blokje om te maken en zitten hier al heel wat uurtjes naaiwerk in,...
 
 
 
De volgende stukjes worden op de stof gezet en nee mijn ooievaarschaartje is niet groter dan die van jullie,....
 
En dan bedenk ik mij dat ik toch echt wel een beetje gek ben om deze blokken te maken met soms wel erg veel kleine stukjes,.....
 
 
 
Eenmaal deze kleine stukjes, het lijkt meer op een afvalstukje, op de juiste plek geeft het een heerlijk gevoel dat ik ze eraan heb zitten.
 
Zo heb ik weer puf om verder te gaan met dit blokje en geniet er ook weer van,...
 
Wat zal het een heerlijk gevoel geven als blokje 59 klaar is en blokje 50 aan de beurt is,...
 
 
Dus jullie snappen zeker wel dat ik nog even verder ga met blokje 49.
 
Wat zal het weer een kik geven als deze klaar is en zal dan zeker niet kunnne wachten om het volgende blokje te maken,....
 
Wat is het toch een bijzondere quilt om te maken!!

21 opmerkingen:

  1. Ja, wel heel veel en kleine stukjes, maar des te leuker je trots als hij weer klaar is, succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wilma, je bent gewoon een beetje "gek" (lol).....maar mooi wordt het wel, en als het af is...eerst het zuur en dan het zoet......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijke quilt om te maken! Het schiet al flink op bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me best voorstellen dat je het af en toe een beetje zat bent hoor. Gewoon een poosje wegleggen, dan begint het vanzelf weer te kriebelen.
    succes nog en groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het wordt een prachtig blokje en een geweldige quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Go, Wilma, go! Gewoon doorzetten & dan krijg je een fantastisch resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Wat zal dat een fantastisch mooie quilt worden. Ik juich je wel even toe...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een kleine stukjes! Het ziet er altijd zo eenvoudig uit en ik verbaas me vaak over de moeilijkheid van een blokje. Ik wacht nog een poos met de NI wat mijn ervaring met zulke moeilijke blokjes is nog niet zo groot!!
    Misschien ooit.
    Jou blokje ziet er mooi uit en zoals altijd weer prachtige stof en mooie kleuren.

    lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk he al die kleine stukjes:)) mooi blok is het wel ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb bewondering voor je blok!!
    Wat een kleine frutsstukjes.
    Ik heb een 4inch blok gemaakt en vond dat al kleine stukjes. Haha
    Veel succes met het volgende blok.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ben ook begonnen van hemden van mijn overleden man Dear Jane quilt aan maken,maar is echt een poken werk,prachtige blog heb je,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig blokje weer, ik zie er al naar uit tegen de tijd dat ik zoveel NI blokjes heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi blok met zeker heel veel mleine stukjes. Ik ga van de week eens kijken welke ik ga maken misschien deze wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb bewondering voor jou en alle andere quiltsters die de NI maken of gemaakt hebben. Pffff... al die hele kleine stukjes... daar waag ik me niet aan. Maar wat zul je een voldoening hebben als de quilt klaar is. Een topprestatie hoor!

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi blokje en ga jij maar lekker verder, het is er weer voor.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig mooi blok, ik doe het je het denk ik niet na.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, de Nearly Insane heeft echt te gekke blokken !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtblok dat word zekers heel erg mooiiiiiiiiiiiiiiiiii

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wilma heerlijk bij gelezen bij je.Wat komt er toch veel moois uit jou handen. Geweldig deze 109 stukjes knap hoor.

    Je kunt trots op je zelf zijn op naar de volgende. Succes!!

    Lieve groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh Wilma, wat een kleine stukjes!!! maar inderdaad, zodra zo'n blokje dan klaar is, dan was hij zoooo de moeite waard! mooi hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma