woensdag 16 januari 2013

"Stofjes en nog meer stofjes",....

 
Oh, kom binnen,...
 
Je komt voor de mandjes?
 
Loop maar mee naar boven naar mijn naaikamer,..
 
Er liggen vier nieuwe mandjes op de tafel,.....
 
 
Het wordt wel weer tijd om wat mandjes aan de top te gaan zetten.
 
Zo kan je goed zien hoe het gaat worden en dat je toch al wel lekker opschiet met deze mandjes,....
 
Zal ik koffie pakken?
 
 
Ik ben zo terug,....
 
Ik geloof dat jij je wel even vermaakt bij de stoffenkast zo te zien!!
 
Heb jij nu ook zoveel quiltstofjes liggen??
 
hihi,.... ik kom de winter wel door,...
*Ü*

26 opmerkingen:

  1. Nou, terwijl jij de koffie haalde neusde ik een beetje in jouw kast en zag daar links onderin op de 2e plank iets blauws liggen, naast dat knuffeltje. Heb je daar nou een heerlijke deken liggen of is het een trui? Misschien moet je die de komende dagen maar eens even mee naar beneden nemen tegen de kou :)

    In die hele stapel mandjes op de tafel kan ik natuurlijk de nieuwsten niet vinden, dat weet jij zelf het beste.
    Maar het ziet er beeldschoon uit.
    succes nog maar weer
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mandjes en zie ik daar in de kast nou ook een mandjesquilt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat word hij m ooi Wilma!! Je hebt er al een heleboel..
    Mooie kast met stofjes, als je er geen raad mee weet, ik heb nog wel een plaatsje in mijn kast ;-))
    Fijne dag Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk!! Dank voor je lekker bakje koffie! :)
    En ik heb me zeker vermaakt met je prachtige mandjes en stoffenkast! Plaatjes!! Allebei!
    Geniet ze!
    Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, je mandjes! En al zo veel! Ja, ik heb een heerlijke ladenkast vol stofjes... De basis daarvan wordt gevormd door de prachtige lapjes van jouw stoffenclub van een paar jaar geleden. Voor mij is daarmee het hele quiltavontuur begonnen! Leuk hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat veel mandjes heb je al gemaakt!
    En.... leuk kijkje in de kast!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk mijn ogen uit Wilma en niet alleen naar die mooie mandjes.
    Fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig mandenwerk daar bij jou. Maar dat kan ook haast niet anders in zo'n mooi quiltkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He dat was gezellig, goed warm binnen en de koffie was heerlijk. Heb je lapjes wel even geaaid, kon er niet afblijven en die mandjes... heb genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie mandjes, is een wens om dit applicatie mandje nog eens te maken.
    Maar moet eerst op zoek naar het boek of patroon.
    Je nearly insane is ook helemaal super.
    Ik heb deze quilt jaren terug eens gemaakt, en verkocht omdat hij toen te groot was voor mijn bed.
    Heb er nu toch wel een beetje spijt van, maar misschien ga ik hem nog eens maken als ik mijn Dear Jane af heb.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie mandjes je hebt er al heel veel en wat een prachtig gevulde kast. Heerlijk om steeds in te winkelen. Ja ik heb ook zo'n gevulde kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De koffie was heerlijk, kreeg ik het weer lekker warm van. Maar daarvan niet alleen ook van die prachtige mandjes op de tafel!
    Je kast, ja wie kan daar nou zijn ogen en handen vanaf houden!?

    lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie mandjes.
    Die wil ik ook nog heel graag gaan maken.
    Maar ik MOET eerst iets afmaken.
    Prachtige gevulde kast.Mooie quilts en prachtige stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het is genieten bij jou in je naaikamer de mandjes zij geweldig en je koffie heerlijk.
    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wat veel en leuke mandjes heb jij, en gezellig even snuffelen in andermans lapjeskast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zijn weer mooie mandjes.
    Zoveel stojes als jij heb ik niet, bij mij is het een grote la vol, meer dan genoeg om me uit te leven.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk weer he om te quilten.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zal deze foto zo maar even aan manlief laten zien. En tegen hem zeggen; "ik heb nog veel ste weinig lapjes, kijk maar eens". Je hebt zelfs een trappetje nodig om een lapje te pakken. Pak zelf een bakje thee erbij en ga nog even voor jou kast staan.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oei, dat je ons alleen durft te laten met zo'n "snoepkast" ! Wat een heerlijk plekje, de mandjes zijn prachtig! (en je kast ook, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt al veel mandjes! Dat gaat goed.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooo gezellig, koffie bij al die mandjes en die kast vol lekkers!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie mandjes, super kamer. Geniet er maar fijn van.

    Ik raak je iedere keer kwijt. Zal even alles veranderen bij mij.

    Lieve groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hello Wilma, your baskets are so beautiful! I love your new blog and all your photos.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je wilt reageren!
Lees de reacties met een vrolijke lach op mijn gezicht,..