maandag 7 januari 2013

"Teddybeertjes met een herinnering",....

 
Eindelijk is het er toch van gekomen en gingen twee beertjes die hier gemaakt zijn naar de nieuwe eigenaars toe en was het voor mij tijd om afscheid te nemen van de twee beertjes,....
 
De beertjes hebben kostbare herinneringen op zich,.. stukjes overhemd van mijn broer,....
 
Het is alweer 1,5 jaar geleden dat mijn grote broer hier niet kon blijven en heel plotseling uit ons midden werd gehaald,..
 
Dick was 58 jaar toen hij een hartstilstand kreeg en wij diep onder de indruk achter bleven,...
 
 
Na 1,5 jaar zijn wij nog steeds diep onder de indruk van wat er toen is gebeurd,..
 
De beertjes zijn naar zijn twee dochters gegaan en natuurlijk waren er tranen die achter onze ogen zaten te prikken,....
 
Hij kan zo niet gemist worden,...
 
 
Deze kleine beer heeft een prachtig plekje gekregen bij de oudste dochter bij de fotolijst van onze lieve schat,....
 
De foto heb ik heel stiekem gestolen van facebook waar het gisteren al prachtig te zien was.
 
De beertjes zijn op een goede plek terecht gekomen en heb ze met liefde gemaakt voor de dames,...
 
Dick was een lieve broer die je als je het moeilijk had altijd weer wat wist op te vrolijken hoe vervelend de situatie ook was,....
 
"Dick vertel eens wat grappigs,... ik kan het nu wel even gebruiken",....

20 opmerkingen:

  1. Ik denk dat je broer dit wel erg leuk zou vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie herrinnering. Dochters van je broer zullen het heel fijn vinden.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie herinnering aan je broer, hij vind het vast heel mooi dat de beertjes nu bij zijn dochters zijn. Maar jij sterkte nu blijft moeilijk elkaar te missen toch.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige herinnering. Lief dat je dat gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat lief wilma! echt geweldig. Ik was je kwijt uit mijn lijstje aar zal je er eerst weer eens bij zetten, andere naam van de blog zie ik nu.
    Hartelijke groet, Jenanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie herinnering.Wat lief van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja morgen is het al weer anderhalf jaar.
    Voor jou en voor mij een beladen datum.
    Wat is dat beertje zo een mooie herinnering!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief van je Wilma, ik denk zeker dat zij troost zullen vinden bij de beertjes met een stukje herinnering!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je heel veel sterkte. Leuk om beertjes te maken voor een herinnering.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wens je heel veel sterkte een broer missen is niet niks maar je mooie beren hen een prachtplaatsje gekregen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk voor die meiden. Hier hebben ze wat aan. Dat gevoel is heel bijzonder en gaat niet meer weg.

    liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een warme herinnering die je echt omarmt.
    Sluit je ogen en denk aan je broer, dan hoor je hem vanzelf vrolijk tegen je doen. Je herinneringen neemt niemand je af

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat geweldig de twee herinneringsberen bij de dochters terecht zijn gekomen. Ze zijn zo mooi en zo bijzonder. Je hebt hele mooie herinneringen aan hem die je koestert.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief, Wilma. Het is allemaal nog vers hè, de dood van je broer, 1,5 jaar is nog niet zo lang geleden.
    De beertjes zijn schattig en de meisjes zullen er vast erg blij mee zijn.
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi en lief Wilma, een heel mooie herinnrring aan je lieve broer die jullie nog zo missen. Sterkte...
    liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig verhaal Wilma...heel verdrietig ook. fijn dat de beertjes zo een fijn gevoel brachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als er een plekje is waar de beertjes naar toe horen te gaan is het wel naar de dochters van je broer. Voor jou ook heel fijn dat ze daar zijn ze zullen ze zeker koesteren.
    Groetjes en heel veel sterkte, Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie herinnering voor zijn dochters en wat lief dat je dat voor ze gemaakt hebt. Wanneer ik naar de foto's kijk van je broer heeft hij volgens mij op de onderste foto dat overhemd aan of vergis ik me?
    Sterkte met dit verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt helemaal!! Knap dat je het zo ziet van de foto.
      Hij droeg graag kleurige overhemden,..

      Verwijderen
  19. Lieve beren voor een fijne herinnering aan je lieve broer! Fijn dat ze een plekje hebben gevonden bij je nichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!