woensdag 2 januari 2013

"When life gives you scraps - make a quilt",.....

 
Aan het begin van een nieuw jaar is het voor mij wel fijn om even naar mijn quilts te kijken en keuzes zijn gemaakt wat er in het jaar 2013 gaat gebeuren,...
 
Natuurlijk ga ik verder aan mijn Nearly Insane Quilt die mij op dit moment in de ban heeft met zijn blokjes met soms wel erg veel stukjes!!
 

 
De 7 Sisters quilt is ook een top die naast mijn stoeltje ligt dit jaar,...
 
7 Sterren bij elkaar met stofjes die ik uit mijn veel te volle lapjeskast haal,....
 


 
De Trick or Treat mandjes komen in het jaar 2013 op de WoensdagMandjesDag op mijn blog en zal dus zo nu en dan een mandje gemaakt worden,...
 
De mandjes in een mandje naast mijn stoeltje en ik kan aan de slag,....
 
 
Sterren zullen ook gemaakt worden voor mijn eigen reprodukctie quilt,...
 
Prachtige stoffen van Moda voor mijn Hope Quilt,....
 
 
En voor als ik de sterren en mandjes even zat ben leg ik de Weddingring Quilt toch ook maar naast mijn stoeltje,....
 
Deze quilt wordt mijn afwisseling voor 2013,....
 
Veel tops die gemaakt kunnen worden,....
 
 
In de quiltring zit mijn Summer Stars Quilt die al erg opschiet en zeker af komt in het jaar 2013!!
 
Het is al best wel erg veel en ik moet zeggen dat er nog veel meer ligt in mijn eigen ateliertje,...
 
Voor mij wordt 2013 het jaar van afmaken, werken uit eigen kast, opruimen en zeker van elk naaiwerkje,...
 
GENIETEN!!!

22 opmerkingen:

  1. ohhhhhhhhhhhhhh als ik dit alle maal zie dan heb ik nog heel wat te leren wat prachtig gemaakt complimentjes

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig allemaal.... maar..... heb wel voorkeur voor de summer stars, sterrenquilt en helemaal verliefd op de kleur van de weddingring!!!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat heb je veel mooie handwerken liggen.
    Vervelen hoef je nooit denk ik.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch met prachtige quilts bezig. Het is ook mijn bedoeling om nu eerst wat quilts af te maken voor ik weer met wat nieuws begin.
    Zullen we al die mooie verleidingen die voorbij komen kunnen weerstaan? De tijd zal het leren.
    Veel plezier met je lapjes.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ga je mooie quilts afmaken dit jaar goed van je. En ook heel goed dat je er volop van gaat genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er allemaal mooi uit. Als ik dit zo zie moet ik nog heeeeeel veel leren en dat doorzetten er ook bij hoort ben ik ook achter gekomen.
    Ben benieuwd welke je als eerste pakt. Ik kan niet kiezen ze zijn allemaal zo mooi.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou ook genieten met zulke mooie quilts onderhanden! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke projecten allemaal! En wat worden ze prachtig... Geniet er maar van, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik zou niet kunnen kiezen als ik moets zeggen aan welke quilt ik ging werken ze zijn allemaal zo super mooi bij jou. het is echt genieten .

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk al die projecten, ik heb er ook nog een stel liggen.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij gaan we allemaal wel iets afmaken. Maar alles ziet er zo mooi uit bij jou, ik zou geloof ik even niet weten waar te beginnen.
    Nou rustig aan maar, alles een voor een.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kwam er net achter dat jouw blog niet meer in mijn leeslijst verschijnt. Had dus een aantal berichtjes gemist, maar ben nu weer helemaal bij met lezen.
    Wat ben je toch met leuke dingen bezig. En ik denk dat ik maar hetzelde ga doen: veel afmaken en met stofjes uit de voorraadkast gaan werken.
    Ik heb jouw blog inmiddels weer toegevoegd en zal je dus weer met plezier gaan volgen.
    Groetjes van Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk Wilma, al die quilts. Maken is genieten, dus dat ga je hiervan dan zeker doen.

    groeten Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie projecten heb je onder handen ! ! !
    Voor jou en allen die je lief zijn ook de beste wensen .

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooo hier liggen ook zo veel projecten en ze zijn me allemaal even lief,ga lekker zo door in het nieuwe jaar.Dus hierbij nog de beste wensen voor 2013 en heel veel gezondheid en creativiteit.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi dingen ben je aan het maken! en ach tijd wat maakt het ook uit .
    Zolang er maar plezier is .... gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt veel mooie dingen te maken in 2013. Nog de beste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie projecten heb je toch onder handen!! fantastisch! het is heel fijn voor mij om al jouw projecten te zien, want ik dacht dat IK er al veel onder handen had haha!! dit is echt Genieten met de grote G :-) veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,
    wat een prachtig mooie quilts ben je aan het maken, dat word heerlijk meegenieten met jou dit jaar. Ook ik hoop het één en ander af te krijgen dit jaar maar de verleiding is altijd zo groot om toch ook weer met iets nieuws te beginnen...(zucht), zeker als ik al dat moois zie hier bij jou.
    Wens je een gezond en creatief jaar, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je toch veel mooie quilts onder handen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ben je met prachtige projecten bezig! Genieten, dat is het zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Congratulation on your wonderful blog and handwork. All of your projects seems so inspiring to me. And I am truly fond of the "seven sisters project". I can not help to look over it all the time. Maybe you can tell me what size the star pattern is. The measurement you are doing looks very well to me.
    Thanks and have a great day.
    Brigitte/A

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je wilt reageren!
Lees de reacties met een vrolijke lach op mijn gezicht,..