vrijdag 15 februari 2013

"Frisse blikken",.....

 
 
Afgelopen woensdag was ik op de Bee bij mij thuis bezig met de hexjes, een ander was druk aan het klossen en weer een ander was met Drunkard's Path blokken aan het naaien,....
 
Natuurlijk heb ik mijn Joseph's Coat erbij gepakt en het stukje laten zien wat ik had gemaakt,...
 
De puntjes sluiten niet mooi aan en weet niet wat ik nu zo fout doe met deze lapjes,....
 
 
En als er dan met een frisse blikken naar het patroon wordt gekeken wordt het al snel duidelijk wat er nu fout gaat,....
 
Terwijl de dames het boek doornemen en ik het nog even laten bezinken wat ik nu zo fout deed moet ik ook wel vreselijk lachen,....
 
De ooh's en aah's vliegen over de tafel en in gedachten zijn vele al weer bezig met een volgende quilt,......
 
Wat een prachtig boek (klik)!!
:o)
 
 
Ik houd het maar even bij dit patroon en hoop dat ik ooit een prachtige Joseph's Coat af zal hebben,...
 
Fijn weekend,....

23 opmerkingen:

  1. Ist der schön geworden, und alles handappliziert...
    Liebe Grüße
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een prachtig patroon!! Lijkt me ook inderdaad niet makkelijk, en grappig om te zien dat ook bij een zeer ervaren quiltster als jij wel eens iets niet helemaal goed gaat :)) Gelukkig zijn er dan de hulptroepen :))! Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een mooi patroon, ja soms weet je het even niet en dan kan een nieuwe blik ineens zo helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig patroon is het wel, dus ik hoop dat het je met de puntjes ook nog gaat lukken. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ging er dan fout Wilma? Ik zou dat willen weten om ervan te leren. Prachtig patroon. Groeten Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Ik heb het boek te leen van een quiltvriendin, en het ligt open op dit patroon hihi.
    Mijn verassing was groot toen ik hem bij jou zag, ik wil hem namelijk ook maken van mijn rozenstoffen.
    Wil hem gaan voorbereiden zodat het klaar ligt zodat ik daar dit zomer lekker buiten aan kan werken, ja of ik nog geen werk genoeg heb hihihi.
    Quiltgroetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig patroon. Gaat het nu beter?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vraag me dus ook af wat er fout ging. Het patroon is inderdaad prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende quilt! Om verliefd op te worden.
    Maar wat ging er nu eigenlijk fout?
    Fijn om te weten toch, vooral om degene die nu verliefd zijn op die quilt, te behoeden voor dezelfde fout.
    Ik vind hem n.l prachtig.

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een schitterende quilt. Ook ik zie niet wat er fout ging, dus ik ben benieuwd. Ik heb de titel van het boek genoteerd, wie weet voor ooit!

    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou ook dolgraag willen weten wat er nu fout ging, want zo leren wij er ook van hihihi ... Het wordt wel een prachtige quilt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 't Is inderdaad een schitterend patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als er iets mis is zeker je niet kunt zien, je doet een geweldige job!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Spero di non aver sbagliato con il traduttore!!!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi, het wordt een echte dreamcoat.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooi, hoewel ik wel benieuwd ben naar je fout! Fijn weekend, overigens zou ik het niet als 'fout' betitelen hoor! Het ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ach ja, soms zie je met een frisse blik gelijk wat er mis is, het komt gelukkig altijd weer goed.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het een prachtig patroon.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het ook zo'n leuk boek, heel inspirerend. Je hebt wel een heel mooi patroon uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het patroon ziet er volgens mij mooi uit, ik zie de fout eigenlijk niet. Wat is trouwens de titel van het boek? Het lijkt me een heel mooi boek.
    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi wilma, ik heb zitten turen, maar kan ook helemaal niets fouts vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!