woensdag 6 februari 2013

"Heerlijke woensdag-mandjes-dag",....

 
Een beetje laat vandaag,...
 
Deze oma was aan de oppas en daarna naar de kanjertraining van de jongste kleinzoon,..
 
Natuurlijk is hij altijd onze kanjer en toch moest hij leren dat je niet altijd de clown kan uithangen en soms ook gewoon rustig moet kunnen luisteren zonder dat je allerlei grapjes loopt te maken,....
 
Na 10 lessen heeft hij de slag goed te pakken en heeft hij vandaag zijn diploma gehaald!!
 
Wat een kanjer,.....
 
 
Dus vandaag zijn grote dag en mochten wij mee om te zien hoe hij het diploma in ontvangst mocht nemen,....
 
Wat was zijn oudere broer trots op hem ook omdat hij nog wel weet dat hij jaren geleden ook zijn kanjerdiploma mocht ophalen,....
 
Fijn dat de broertjes zo goed met elkaar kunnen opschieten,...
 
 
En nu zit ik weer te kletsen over de kanjers terwijl het mandjesdag is op de woensdag.
 
Het valt mij de laatste tijd vaak op dat er heel wat mandjes op de woensdag te voorschijn komen op de blogs,..
 
Heel aanstekelijk zo te zien en geniet van de mandjes die we overal mogen bewonderen,..
 
Zoveel verschillende patroontjes en stofgebruik,....
 
Gezellig om te zien en maakt de woensdag tot een echte mandjesdag,....
 
 
En zoals je wel zult zien is de lijmstift op in de winkel en kon ik niet wachten en heb ik de mand met lapjes heerlijk op schoot gehad en werden nu de lapjes geregen,....
 
Wel wat minder snel dan lijmen, het voordeel nu is wel dat ik de papiertjes die in de mandjes worden geregen nu niet kapot gaan en straks gewoon gebruikt kunnen worden voor een volgende reeks mandjes,.....
 
Nu nog even wat achtergrondjes knippen en ik kan weer verder,...
 
Eerst ga ik een kopje koffie pakken en gezellig langs bij de andere mandenmaaksters,....

17 opmerkingen:

  1. Je mandjes zijn leuk, met of zonder lijm, volgens mij ga je als een tierelier!

    Groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mandjes, Wilma! En zo gezellig dat woensdag echt mandjesdag aan het worden is; al die leuke kleine, verschillende blokjes!!
    En gefeliciteerd met de kanjer!! En zijn broertje-kanjer, natuurlijk!
    Kun je zo van genieten,he?!
    Lieve omagroet, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet maar lekker van die kanjers, trotse oma.
    En die mandjes, wat worden die verschrikkelijk mooi. Ik wil ze graag ook nog eens maken (als ik eens niks te doen heb).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je kanjer en natuurlijk ook met je grote kanjer.
    Zijn weer aardig wat mandjes.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De stofjes zijn prachtig en je hebt er flink wat voorbereid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk he die stoere jongens. Zo blij als ze weer iets moois verdienen. Maar zo zonder lijm kan het ook he?
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie mandjes, weer een ander patroontje als ik eerst zag,
    deze zijn uit een stuk zie ik,
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kan van start met je mandjes, ze liggen allemaal klaar, leuke kleuren gebruik je.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een hoop mandjes heb je voorbereid dus kun je lekker doorwerken.
    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je kleinzoon. En wat heb je veel mandjes voorbereid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind deze mandjes toch zo'n mooi ontwerp! Als ik me niet vergis komt het uit een boek van Blackbird Designs?
    Ik kan niet wachten om hier wat meer van te zien!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk zo'n voorraad mandjes en economisch wat het hergebruik van de papiertjes betreft, in deze crisistijd!

    lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat worden weer mooie mandjes. Het schiet lekker op zo.
    groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk hoor al die mandjes. je schreef dat je goed moest zoeken, waar moest je goed naar zoeken dan? naar het verschil van doorquilten?
    Toppie het kanjerdiploma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed he, die kanjertraining! Onze jongste heeft dit ooit een keer klassikaal gehad, en het was echt ontzettend leerzaam voor de kinderen, het heeft er voor gezorgd dat ze in de twee jaar daarna een zeer hechte groep geworden zijn! Je mandjes worden schattig, mooie stofjes ook! Fijne dag en lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zo mooi, je mandjes, ik geniet van je ijver ;)
    Leuke naam, kanjertrainig en gefeliciteerd met de grote en kleine kanjer

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!