woensdag 27 februari 2013

"Ik zie, ik zie",...

 
Gisteren was het zover en kon ik de twee nieuwe leesbrillen ophalen,....
 
Fijn om weer goed te kunnen lezen en natuurlijk patchen!!
 
Dit keer de mandjes uit de quiltmania op het blog,...
 
 
6 mandjes zijn er bij gekomen en zit nu op 57 mandjes,.....
 
Leuk om deze kleine mandjes weer eens te maken.
 
 
De hexjes zijn ook weer aanwezig deze week, 1 bloem en wat tussenstukjes,....
 
Vanavond weer wat kaarsjes aan en gezellig met het gezin op de bank wat patchen!!
 
Heb bij de winkel een grote zak met waxinelichtjes gehaald en kan er weer eventjes tegen met het branden van de kaarsjes,....
 
Grote zakken gaan er hier doorheen en met de nieuwe brilletjes zie ik dat de ramen mag gaan doen binnen na al die kaarsen,....
 
Ik maar denken dat het mijn bril was die zo vies was,....
*Ü*
 

22 opmerkingen:

  1. Leuke mandjes en weer een mooi blommetje erbij. Welnee die ramen horen zo. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, je mandjes. Ik vind die quiltmania-mandjes toch zulke lieffies.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn weer mooie mandjes, en ook een mooi bloemetje.
    Hier scheen vanmiddag de zon op de ramen, nou het laat zich raden,
    ook ik moet eigenlijk ramen lappen. Misschien morgen...........
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie mandjes en prachtige bloem. Jee, dacht ook dat het aan m'n bril lag, wanneer ik naar buiten keek.:-) :-

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mandjes heb je weer gemaakt, heerlijke verslaving hebben we toch hihi.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he wilma maak je maar geen zorgen hoor de ramen horen zo die van mij zijn ook zo nl . eind volgende maand is het pasen dus nog tjd zat...

    voor mandjes en andere leuke dingen toch1?
    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als we nou met z'n allen afspreken dat het "echt" aan onze bril ligt. Dan doen we alleen leuke dingen en laten de ramen lekker met rust.
    Dat zeg ik als fanatieke ramenzeemster. Ben erfelijk belast, mijn moeder zeurt ook altijd over haar ramen en zeemt ze zeker 2x in de maand.
    Trouwens moet nu niet vergeten te zeggen dat je mandjes super zijn.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie mandjes. Twee leesbrillen? Ik heb nu zo'n dubbelfocus, maar negen van de tien keer gaat hij toch af bij het patchen. En de ramen? Die doet DH!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk om weer alles goed te kunnen zien, ik hoop na mijn operatie ook weer iets meer zicht te krijgen.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie mandjes. En wat zul je weer veel zien met de nieuwe brillen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn mooi! Deze week geniet ik van de mandjes van de anderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ook dat het aan onze bril ligt!!!!! :)) LOL!!!
    En lieve mandjes! Het is ook echt weer voor patchen; heerlijk warm binnenzitten (wantwatishetkoudbuiten,brrrrr!!) en gezellig kaarsjes aan!
    Geniet ze nog!! (enhetisgeenweeromramentedoenhoor.......)
    En heerlijk bedankt voor je prachtige CompanionQuiltsboek!!
    Vandaag ontvangen en meteen ervan genoten!
    Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat heb jij al veel en mooie mandjes gemaakt, en doe maar of het door je brilletje komt hoor, en de laag staande zon en zolang je kaarsje brandt hoef je toch niet te zemen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volgens mij span ik de kroon, ik heb dubbelficus en daaroverheen nog een leesbril.
    maar als ik dan in de verte kijk wie er bijvoorbeeld binnenkomt denk ik dat het mijn lief is, maar dan is het de buurvrouw.......
    nou genoeg weer. Je mandjes worden schitterend.

    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een goede bril gaat boven alles.
    Voor het hele fijne borduurwerk, moet ik de loep gebruiken
    Prachtige mandje maak je
    Groetnis Annie ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja met ons gepriegel moeten we wel goed kunnen zien, maar je maakt mooie mandjes..........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kijk liever naar je mandjes dan naar mijn ramen.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooi de kleuren van je mandjes.... Gezelligheid op de bank met je mandjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zoooo, ik had weer een hoop bij je te lezen...
    Ik zie, ik zie....
    Heel veel leuke projecten waar je mee bezig bent....Je mandjes, die leuke roze/rode soort van sterretjes met wit ertussen. (wat me trouwens erg leuk lijkt om daar iets op te stitchen/borduren....maarja das mijn ideejte)
    Ik ben het met je eens....Bloggen is een wereldje op zich geworden, met allemaal lieve mensen, je zou ze bijna vriendinnen gaan noemen met dezelfde interesses.
    LEUK he!!
    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zie hier weer een heel stel mooie mandjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I love your baskets I have a few basket quilts I am working on . These are fun to make aren't they?
    I like to do blocks that are pieced and appliquéd.
    I look forward to seeing more of these blocks!
    Kathie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!