dinsdag 26 februari 2013

"Op de kop in de kast",....


Jaren geleden was het clubje van de bloggers niet zo groot als het nu is,...
 
Door de jaren heen zijn er heel veel blogs bij gekomen en lees ik er heel veel en zie dan wel eens wat langs komen wat je gewoon moet maken of zoals deze keer dat ik mij bedenk dat het ergens in de kast moet liggen in de beroemde doosjes of mandjes,.......
 

 
Hier in huis liggen veel lapjes opgevouwen in de kast en de te kleine lapjes die je bijna niet meer op kunt vouwen komen in een rieten mand te liggen en ging ik aan het tekenen met die kleine rest lapjes,....
 
En zo kwam het dat ik na lange tijd weer eens op de kop in mijn kast zat om dat kleine geruite doosje op te zoeken en nadat hij gevonden was werden er ook wat steekjes gemaakt aan deze mini lap,....
 


Witte blokken werden geknipt en al snel kwam ik erachter dat dit wel wat sneller gaat dan mijn Nearly Insane Quilt,...
 
Jemig was vergeten hoe snel iets kan gaan,......
 


Niet alleen dat ik heel graag met de lapjes bezig ben, blog ik ook erg graag.
 
Het lezen van al die prachtige blogs en natuurlijk ook het zelf bijhouden van een blog,....
 
Wie had dat toch jaren geleden gedacht dat ik het zo'n heerlijk wereldje zou gaan vinden die niet meer weg te denken is in mijn leventje,.....
 
Dank je wel dat jullie bloggen zo gezellig maken,.....

36 opmerkingen:

  1. Ik deel je mening. Je kunt je toch niet voorstellen dat je een leven hebt zonder quilten! Je zogenaamde minilap is wel heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had zelf ook nooit durven denken dat ik de computer aan zou zetten. En dan heerlijk op de andere blogs te kijken. Je ziet zoveel moois voorbij komen wat je iedere keer weer inspireert om het ook uit te gaan proberen. Zo ben ik ook met quilten begonnen. Dat wil ik ook maken dacht ik steeds.
    Ga nu ook weer verder met mijn lapjes. Heb net in één keer de hele trap naar boven in de verf gezet en ben verplicht de rest van de dag beneden te blijven. Erg hé!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh vergeet ik helemaal te zeggen dat ik dit een super leuk patroontje vind.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh dit is echt een heel leuk patroontje.
    Die staat dus nu ook op mijn oooooit nog te maken lijst;)

    Groet Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das wird wunderschön.

    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je weer mooie dingen aan het maken bloggen is leuk maar ik ben pas begonnen met quilten altijd kaarten gemaakt en die doelgroep zie ik dan niet meer op mijn blog dat is jammer dus ben maar even gestopt met mijn eigen blog maar ik geniet op jouw blog

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Wilma, en ik ben zo blij dat jij blogt, ik geniet van al je mooie werkjes die hier voorbijkomen en de 'babbel' die erbij hoort :)
    Fijn dat je zoveel plezier aan het bloggen beleeft want dat wil zeggen dat je er nog lang mee doorgaat ;)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja gezellig he dat bloggen, net alsof je bij iemand gezellig op de koffie gaat. Wordt trouwens een leuk quiltje. Groetjes van JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We kunnen onszelf zonder bloggen niet meer voorstellen hè. Genieten van elkaars mooie werk is gewoon genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil je ook danken voor je gezellige blogjes en de mooie foto's, ideeen en projecten die wij mogen bekijken. Ja, ik begin mijn dag met eerst blogjes lezen en dan is de accu weer geladen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, heerlijk is dat zelf bloggen en blogs te lezen, ik begin zo altijd mijn dag, eerst koffie maken en dan gezellig met de koffie in de hand, de diverse blogs voorbij gaan, daarna de mail lezen en beantwoorden en dan kan ik aan de nieuwe dag beginnen. Zou niet meer zonder willen.
    Prachtig quiltje wordt dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Graag gedaan, Ik blog pas anderhalf jaar en zou niet meer zonder kunnen.
    Dit wordt ook weer een heel mooi quiltje.
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit een leuk patroontje en wat wordt het fris van kleur, komt door die mooie witte hoofdblokken. Ik geniet ook van alles bekijken op de blogs, maar, behalve dat dat heel veel tijd kost krijg ik ook zo de kriebels om ongeveer alles wat ik zie ook zelf te willen maken, en dan zoek ik mij een ongeluk naar dat koffertje met tijd... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoor mijzelf nog zeggen, ik hoef geen computer in huis, zelfde trouwens met een mobiele telefoon, nu heb ik al jaren beide en ik geniet er net als jij ook heel erg van, zou vooral mijn computer niet meer willen missen en zeker al mijn blogvriendinnen niet.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kijk altijd heel graag naar je blog, je maakt geweldige dingen en vertelt leuke verhalen erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal leuk om je blog te lezen, om van je te leren en te genieten van je mooie quilts.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wil je niet steeds van die leuke dingen laten zien pffff.
    Ja ik vind het ook dat we een super mooie hobby hebben waar ik menig uurtje aan kan besteden.
    Het bloggen is ook erg leuk om te doen je leest zulke leuke verhalen en leuke quilt werken.
    Maar er is ook een nadeel bij hoor, ik wil meer tijdddddddddd krijg veel te veel leuke ideeen en wil dan zoveel maken hihi.
    Maar Wilma ga vooral lekker door met je super leuke blog, ik lees het erg graag.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Maar JIJ maakt bloggen ook gezellig! Ik kom altijd met veel plezier even bij je kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Door quilters als jij wordt het bloggen ook zo leuk. Ook dit quiltje ziet er weer zo leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I love your pattern! Is there a name for it. I have a lot of scrap pieces of fabric that would work so well for the quilt and would love to know the name of it.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. E bello dare vita a ciò che abbiamo lasciato da parte pere un pò, la tua passione per il quilt si vede benissimo ed il risultato che hai ottenuto da questa scatola nell'armadio lo dimostra, Assunta, lefiabedituassan.blogspot.it.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooooh, die is ook weer zo leuk. Waarom heeft die zo lang in de kast gelegen?
    Ook weer gemaakt met die leuke Wilma-stofjes.
    Ik ben blij dat ik niet de enige ben die vanalles uit de kast opduikt.
    Wie wat bewaart, die heeft wat, zullen we maar zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk hoor, dat mini lapje. Ik vind het ook zo leuk om te bloggen en blogs van anderen te lezen. Omdat ik in Griekenland woon, vind ik het gezellig de nederlandse blogs over handwerken te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ben blij dat je een blog hebt Wilma, door de tijd heen ben en blijf je een grote inspiratiebron, en altijd in voor een nieuw project, ga vooral zo door. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je minilap is prachtig en mede dankzij jou ben ik ook blogger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jij kan er ook wat van hoor Wilma, je blog gezellig maken en mooie en leuke dingen laten zien. Je foto's zijn ook altijd inspirerend.
    Lekker hè, om eens even snel te werken. Goeie afwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is toch ook gewoon leuk om al dat mooi's bij anderen te zien.
    De kleuren die jij gebruikt vind ik ook altijd prachtig paasen bij de quilts die je maakt.

    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik lees altijd met heel veel plezier jouw blog.
    Je miniquilt wordt prachtig, zoals alles wat er uit jouw handen komt.
    Ik hou van de kleuren die je gebruikt voor je quilts.
    Ik quilt en blog nog niet zo lang, maar heb er ook veel plezier in.
    Soms zit ik blogs te lezen, en denk achter af, oh jee, had ook een heleboel steekjes kunnen maken.
    Maar juist door de blogs doe je ook inspiratie op en het is gewoon leuk om te lezen waar andere quiltsters mee bezig zijn.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk deze weer eens te zien. Hij blijft mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jij ook bedankt voor je gezellige blogjes en voor al het moois wat je ons laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat weer een leuke quilt, Jou handen zijn ook altijd bezig!!!!
    Ik moet er ook niet aan denken, niet te kunnen bloggen. Er is zoveel moois te zien en zo inspirerend!
    Jou blog is er zo een!!!!!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke en mooie wordt dit weer. Het bloggen is zeker leuk ik weet nog dat ik bij jouw terechtkwam een jaar of 5 geleden en mijn ogen uitkeek wat maakte je mooie dingen dat wilde ik ook ook toen ben ik voorzichtig met mijn eigen blog begonnen. Ben het dan ook helemaal met je eens dat bloggen zo leuk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk sneeuwbalquiltje en bloggen ja is leuk, heb er zelfs een tweede bijgenomen...
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Eens, eens en nog eens eens! Heerlijk die blogs, ook ik lees veel, reageer alleen niet altijd. Wat heerlijk om op je kop bij jou in de kast te hangen! Fijne dag enne TOT BLOGS

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Je beschrijft t helemaal zoals t is ... :o))
    Had dit ook helemaal niet gedacht ...\0'n anderhalf (?) jaar geleden nog maar voor mij... maar net of t al veel langer is ...
    Leuk hoor fie kleine scraplapjes :o))

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!