maandag 4 februari 2013

"Veel te veel leuks om te doen",....



Met het opruimen van mijn hobbykamer kom je weer van alles tegen wat te mooi is om te laten liggen en toch blijft het zo nu en dan toch liggen,.....
 
Zo ook de huisjes die met kruissteken worden gemaakt waarvan ik ook menig quiltboek heb, Blackbird design (klik).
 
Jaren geleden gekocht bij crownstitches (klik) met prachtige handgeverfde garens.
 
 
Toch wel erg zonde om het zo te laten liggen en een uurtje later zijn er wat kruissteekjes gemaakt aan het eerste huisje,.....
 
Leuk om weer wat steekjes te borduren,....
 
 
De meebreideken die ik bij Bussy Bessy (klik) vond is de laatste weken toch weer veranderd,...
 
De witte katoenen bolletjes was veel minder in huis dan verwacht en om nu niet steeds bolletjes katoen te moeten kopen is er witte en grijze wol uit een mand gehaald waar ik veel bolletjes van heb,...
 
 
Het eerste witte blok is overnieuw gemaakt en zijn de "Golvende blokjes" een leuk patroontje om te breien,...
 
Het tweede blok in het grijs met de "Swingende draadjes" die heel eenvoudig is en daarom erg snel te maken,....
 
Leuk om weer wat pennen te breien,....
 
 
In een mandje waar linnen bewaard wordt kwam ik mijn letterlapje weer tegen,..
 
Bij het linnen ligt het garen en veel, heel veel, patroontjes van letterlapjes die ik door de jaren heen heb gespaard en zo ooit tot een quilt wil maken,.....
 
Leuk om zo nu en dan weer eens een letterlapje te maken,...
 
 
Nu ligt er alleen geen breiwerk of borduurwerk op tafel want er gaat vandaag gepatcht worden,..
 
Een blokje voor mijn Nearly Insane Quilt ligt in de map en had er even geen zin in omdat er iets moet worden uitgehaald,...
 
Zo meteen met een kop thee ga ik maar eens aan de slag om het uit te halen en opnieuw te naaien,...
 
Leuk om weer verder te gaan aan mijn te gekke quilt!!
 
Wat heb ik toch een zwaar leven,...
:o)

19 opmerkingen:

  1. Wat zijn we toch rijk met zoveel mooie en leuke dingen. Als ik alles moet doen wat ik leuk en mooi vindt dat moet ik er wel 36 uur in de dag zitten.
    Veel plezier met je Nearly Insane!!!!!
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk Wilma, je lijkt mij wel. Zo zit ik ook altijd. Zal ik dit, zal ik dat. Ohh alles is zo leuk. Geweldig ik zat vanmorgen al om 4 uur na mijn jetlag. Ik werd wakker en dacht: geweldig mijn lief slaapt voorlopig nog wel, ga ik heerlijk in de kamer zitten genieten....
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch om met zoveel dingen bezig te zijn, ik doe het ook altijd.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O hoe mooi al die werkjes, om te doen.
    Zo ben ik ook bezig, maar ik heb wat minder werkstukjes liggen.
    Maar heel veel plannetjes en ideetjes.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij herkennen we dat zware leven wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om al die dingen te zien waar je meer bezig bent.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het fijn te lezen dat we allemaal met zoveel dingen te gelijk bezig zijn, dat ik niet de enige ben.................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je toch met veel mooie dingen bezig en ja we hebben zeker een heel zwaar leuk handwerkleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi borduurwerk Wilma, zonde om in de kast te laten liggen, maar ken het probleem, er zijn teveel leuke dingen om te maken, zucht.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie het al jij heb net zo,n rot leven als ik !!
    Veel leuke dingen maken ,heerlijk de tijd er voor nemen !
    Tja het valt niet mee ....
    hahahahahah
    veel plezier met het maken van al die leuke dingen.
    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wilma bij mij het zelfde geval gisteren, ook ik was aan mijn kamer aan het opruimen en veranderen en kwam ook veel mooie dingen tegen die half liggen. Wat hebben wij een heerlijk rot leven.

    Mooi wat je hier laat zien borduurwerk breiwerk en quiltblokjes, en het komt beslist ooit af.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo herkenbaar en die Blacbird Design ontwerpsters....zulke mooie dingen maken ze daar! Ook ik ben daar een grote fan van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk om zo van alles tegen te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Wilma heerlijk dit zware leven he? en dan dat heerlijke weer erbij zodat je noodgedwongen thuis ben met een heerlijk bak thee /koffie oh wat hebben wij het slecht .

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O*N*T*Z*E*T*T*E*N*D zwaar.......; M*A*A*R met heel veel F*A*N*T*A*S*T*I*S*C*H*E omstandigheden..... ;)
    Heerlijk om eens je kasten op te ruimen en zoveel prachtigs tegen te komen!
    Liefs! En geniet ze!
    Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb jij weer veel gedaan en zooo mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een pracht van een werkjes moeilijk om te kiezen waar je aan gaat beginnen...
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Telkens als ik over de Dear Jane of Nearly Insane lees op de blogs, krijg ik ook zin om hieraan te beginnen! 'k Vind wel dat ik nog wat ervaring op moet doen :-)!
    In elk geval ga je jou zo te zien niet snel vervelen! Zo'n leuke en mooie werkjes ... daar wil je altijd aan verder doen! ;-)
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!