maandag 4 maart 2013

"Belangrijker dan blok 61",...


Jippie,......
 
Volgens mij wordt het heerlijk weer vandaag, de zon schijnt hier vrolijk door het keukenraam en de eerste was hangt boven te drogen,....
 
Natuurlijk zat ik vanmorgen te twijfelen om de was buiten te hangen heerlijk in de zon in de wind en toch boven op zolder neergehangen omdat het wel erg bevroren uit zag buiten om half 8 vanmorgen,...
 
hihi,... misschien de tweede was??
 
Mijn maatje weet hoe erg ik naar de lente verlang en kwam met prachtige tulpen thuis omdat hij wel weet dat ik hier zo van houd en zo de lente een beetje in huis krijg,....
 
Voor mijn te gekke quilt is blok 59 gemaakt en met 36 stukjes niet zo'n probleem om te maken,....
 
 
Blok 60 met zijn 17 stukjes was werkelijk in een poep en een scheet klaar,...
 
Zal dit de stilte voor de storm dan zijn?
 
Even een blik werpen op blok 61 en al snel zie ik dat hier 80 stukjes in moeten komen en had gedacht dat die wel af zou komen,....
 
 
Het blok is niet afgekomen omdat ik samen met mijn maatje, kinderen en kleinkinderen naar de bios ben geweest,....
 
 
De jongens zaten terwijl er popcorn werd gegeten heel stil te kijken en genoten van de film en waren zeker niet van plan naar huis te gaan om lasagne te eten bij ons,....
 
Zullen we blijven zitten en nog een keer kijken??
 
Ja , voor dit leg ik mijn te gekke blok 61 graag aan de kant en geniet van onze kinders en kleine kinders,.....
 
Wil je deze te gekke quilt ook graag gaan maken en doe je dit graag met een groepje?
 
Bij Inge kun je jezelf opgeven en samen aan de slag,...
 

15 opmerkingen:

  1. Prachtig met al die roosjes!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie NI's blokken heb je weer gemaakt en wij grootouders lijken soms zelf wel NI ;-))

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja heerlijk he dat zonnetje door het raam, ik zit om mijn hobbykamer lekker in het zonnetje te quilten aan de weddingring voor mijn zoon zijn huwelijk.
    Kan hem pas inj juni op mijn blog zetten anders is de verassing weg.
    Je blokken van Nearly Insane zijn super, ik heb hem zelf jaren terug ook gemaakt,( maar heb hem verkocht):-( maar denk er over om hem nog een keer te gaan maken.
    Zonninge quiltgroetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige blokken zijn het. Met dit weer gaan we eindelijk weer meer naar buiten. Mooie bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. NI is nog een stap te ver voor mij. Of te hoog gegrepen, net hoe je het wil zeggen. Maar die van jou is wel prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb me net opgegeven lijkt me heel leuk om mee te doen die van zien er weer prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie blokjes en ik denk dat je niet de enige bent die naar de zon verlangt. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie blokken heb je gemaakt. Leuk naár de bios en ja de lente ik ben vanmiddag even lekker in de tuin bezig geweest heerlijk in het warme zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn het weer mooie blokken geworden, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee hoor voor mij geen NI....ik kom wel meegenieten bij jou.
    Leuk mijn zijn allen naar de bioscoop. Dat zijn de geniet momenten op en top!

    Groetjes
    tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat maak jij prachtige quilts. En een heel mooi blog. Wat een inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk hè, dit voorjaarsweer. Dan móet je gewoon naar buiten.
    Wat een werk zeg, dat blok.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wilma.Wat een leuk blog heb je toch!Ik lees graag het wel en wee van de familie.Maar misschien een brutale vraag.Onder het kopje:kop in de kast:ben je aan een leuke Oktagon quilt bezig.Nu ismijn vraag heeft dat blok ook een naam?Het lijktmij een leuk blok om er (ooit) aan te beginnen.Bij voorbaat mijn dank.Vriendelijke groeten Carlien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige blokken heb je gemaakt. Ooit wil ik deze quilt ook gaan maken, maar voorlopig zal daar nog niets van komen. Heerlijk hé de zon, mijn wasje is ook buiten gedroogd door de zon. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja heerlijk het voorjaar komt eraan, ik heb ook al een mooie bos tulpen staan.
    Je gekke blokjes zien er prachtig uit Wilma.

    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!