woensdag 27 maart 2013

"Biechten op woensdag",....

 
Op deze woensdag ziet de wereld er een stuk vriendelijker uit!!
 
Het zonnetje schijnt hier gezellig naar binnen en zelfs Boyke ligt te genieten van de zon,....al wordt hij daar niet mooier van,...
:o)
 
En natuurlijk is het vandaag weer mandjesdag,....
 


De afgelopen week is er hard gewerkt om de mandjes aan elkaar te zetten en het staat al erg gezellig zo aan elkaar,...
 
hihi,.. misschien een beetje vreemd maar deze mandjes vind ik reuze gezellig,...
 
 
Zal ik ook maar opbiechten dat ik weer eens van het padje af ben,...
 
Er liggen hier zoveel projecten dat ik niet aan iets nieuws mocht beginnen en toch heb ik het weer gedaan!!!
 
Zat van de week heerlijk wat oude Ariadnes door te kijken en in Augustus 1991 kwam ik een quilt tegen van Matiet Soethout met het patroon erbij,...
 
Ja, dat is natuurlijk de kat op het spek binden en kon ik het niet laten,....
 
Wisten jullie trouwens al dat ik heel vaak bij Mariet naar binnen gluur als ik er langs rijd met de auto?
 
Natuurlijk rijd ik dan stapsvoets en andere moeten maar eventjes geduld hebben met mij.
 
Er hangen daar de meest mooie quilts aan de muur van haar woonkamer,....
 
Terwijl ik deze mandjes niet gezien heb bij haar,....
 
Zo dat ook meteen opgebiecht!!
 
 
En een eerste mandje gemaakt en natuurlijk vind ik het weer leuk!!
 
Zo ik heb het opgebiecht en kan nu met een gerust hart verder naaien aan al die gezellige mandjes,...

25 opmerkingen:

  1. Ach, als je er maar plezier in hebt toch ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk gluren. Is toch leuk?! Mooie mandjes. Goed gedaan. Ik ben ook stiekem..... Niet verklappen he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat herkenbaar toch. Niet de verleiding van iets nieuws kunnen weerstaan.
    Hebben we daar niet allemaal "last" van?
    Het is een heel mooi mandje.
    En wat weer een mooie foto van Boyke. Ook al zo herkenbaar.
    Onze Diezel mag niet op de bank maar ligt vaak zo in zijn mandje, met de pootjes in de lucht. Totale ontspanning.
    Veel plezier met je mandjes.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilma ik herkende ze gelijk bij mij liggen al jaren verschillende van deze mandjes. Geweldig !! Ze liggen daar voorlopig goed. Ik ben een vreselijk mens met halve spullen. Maar ook veel af hoor. Het probleem ik vind ook alles leuk. De achter kant bij mij met effen ecru. Alles het zelfde. Erg hé.

    Ik ben benieuwd hoe hij word bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben inmiddels even erg als jij aan het worden dus van mij mag je lekker beginnen aan die mandjes. Meestal ga ik door zulk schuldgevoel direct hard aan de slag en geef ik ook een van de ufo's voorrang.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, die ariadne heb ik ook en bekijk ik ook vaak verlekkerd. Tot nu toe kan ik me beheersen, maar ooit ga ik die quilt ook maken.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je snapt dat ik meteen ga kijken of ik die Ariadne ook heb ik mijn oude verzameling, he...????!!!!
    Wat een gezellige foto van Boyke en de mandjes! Een heerlijke hond is het toch! Blijft rustig liggen terwijl jij daar de mandjes op de foto zet.... ;))
    Geniet ze!
    Ik duik snel even de vliering op......... Doegie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga al even erg worden als jij al ben ik nog geen eens zolang bezig maar ik wil zoveel tegelijk ik moet 200 jaar worden wil ik dat kunnen maken hahahaha maar wat een schitterende mandjes weer

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie mandjes en de quilt met de mandjes wordt weer een beautie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zolang jij er maar blij van wordt.
    Ze zijn mooi je mandjes ook de nieuwe.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach een beetje afwisseling is toch heerlijk.
    Mooie mandjes zijn dat.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben blij dat ik dat niet alleen heb, van het pad afdwalen.
    Ik ben erg goed in nieuwe projecten beginnen.
    Je mandje is een mooie!
    Wordt vast weer een leuke quilt!

    groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niets zo leuk als met iets nieuws beginnen, Ook al heb je al veel projecten liggen. Ik weet er alles van LOL
    Boyke ligt al net zo te zonnen als onze Bowy doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo is dat en niet anders! lekker met nieuwe dingen beginnen is het leukste wat er is. Ik heb van Mariët Soethout de beertjesquilt gemaakt, in een kleinere versie wel als bokskleed voor onze kleinzoon, wat ontzettend leuk werk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een heerlijk verhaaltje weer. /gewoon genieten van je lapjes en of het nou het een wordt of het ander,als je maar lekker bezig kunt zijn. Het gaat met mij precies zo.Leuk mandje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig zo'n biecht, in het echie was het ook altijd woensdag biechten in de kerk, lang geleden ;-)
    Zijn mooie mandjes Wilma!!!

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd leuk toch om aan iets nieuws te beginnen.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Veel succes met je nieuwe project. Altijd leuk om iets nieuws te beginnen. En je houd ons wel op de hoogte van je vorderingen, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. haha, het is heel duidelijk dat Boyke ligt te genieten! ik zondig ook telkens, hoor! er is ook zoveel leuks om te maken (of te proberen) :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie madjes,succes met het nieuwe project.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit werkt wel heel aanstekelijk want het voorblad kwam mij al heel bekend voor. Dus even snuffelen tussen mijn ariadne's en jawel hoor. Moet mij wel gaan bedwingen met al die mooie mandjes die langs komen.
    Fijne paasdagen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Boyke looks very comfortable Wilma. Your little baskets look lovely and I like your new basket too.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Soms wil ik zoveel tegelijk dat ik niet weet waar ik aan moet beginnen. Mooie mandjes quilt en het nieuwe vind ik ook mooi. Staat ook op de Vanplanlijst.:))

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gisteren was ik in de Kringloop en daar 7 Ariadnes gekocht uit 1991, waaronder ook die met de mandjes, heb al boven de foto zitten kwijlen:)

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. de mandjes van Mariet Soethout kan ik me nog herinneren...eigenlijk vind ik ze zo het mooist ;) Leuk dat jij er een aan het maken bent
    veel plezier er mee, ik kom nog eens terug om te kijken hoe de quilt vordert

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!