vrijdag 8 maart 2013

"Country Folk",.....

 
Van een lieve schat kreeg ik een patroontje van Atelier Bep,..
 
Een tijd geleden heb ik voor de meiden een boekenhart gemaakt om hun naalden en schaartje in op te bergen  en verder nog nooit iets gemaakt van onze Bep.
 
Wel vreemd eigenlijk want leuk vind ik de patronen zeker,....
 
 
En als de boerin dan met haar kip bijna klaar is geniet ik zeker van het maken van haar en kan bijna niet stoppen en met kramp in de vingers ga ik dan toch verder,.....
 
 
Natuurlijk heeft de boerin ook een boer nodig voor het zware werk op de boerderij en bedenk mij wel dat de greep wat iel is voor hem,....
 
Zal vandaag eens kijken naar een andere greep voor hem,..
 
En als dit grappige boerenstel dan klaar is heb ik nog een patroontje en gelukkig weet ik de webwinkel ook te vinden van onze Bep,...

18 opmerkingen:

  1. Oh wat is dit al leuk. Kan me voorstellen dat je ermee door wilt gaan. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zien er erg leuk uit hoor,ik heb deze ook gemaakt was erg leuk om te doen .
    gr.hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Wilma, ik vind dit één van de leukste quiltjes, hier hangt tie ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk! Heb je al een mooie grote greep voor de boer gevonden? Daar zal hij best blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk leuk dit quiltje zeg................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk quiltje wordt dat.
    Kan me voostellen dat het leuk is om te maken.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een gezellig stel. Vind de tandhark eigenlijk wel grappig zo dunnig, vooral omdat de boer zo'n dikkerd is.
    Wordt vast een vrolijk quiltje.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is dit leuk Wilma zo en leuk stel ik ben benieuwd wanneer hij af is

    Fijn weekend

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat wordt deze leuk, ik heb hier een pakket en patroon liggen van deze ook die moet ik nog in elkaar zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, de quiltjes van Bep zijn altijd leuk. En deze zeker, en die boerin boft maar met zo'n flinke boer. Ik ben benieuwd hoe hij is als hij af is.

    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk.Nu nog een stevige vork. (Van het woord 'greep' had ik nog nooit gehoord. Weer wat geleerd...)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk quiltje, kan me helemaal voorstellen dat het heerlijk is om eraan te werken, ben al benieuwd naar het eindresultaat :)
    Fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wilma,ik herkende ineens de foto. Het is zo'n gezellig stel die twee.
    Fijn om te zien hoeveel plezier je eraan beleeft, groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk stel om mee te werken!

    Succes met de afwerking.

    Fijn weekend, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat wordt dat een gewelig tafereeltje !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wilma wat een schitterend quilt zal dat worden enig
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma