dinsdag 26 maart 2013

"Gekke uitspattingen",....


 
Gelukkig weet mijn mannetje wel raad met mijn gekke uitspattingen,....
 
Even denken en al snel komt er een klein boortje aan te pas om mijn eierdopjes in het lijstje te krijgen.
 
Al snel hangt het op zijn plekje en ik helemaal blij met mijn gekke uitspatting,...
 


 
Mijn woonkamertje is heel erg wit en wil er wat meer kleur in brengen en na heel lang denken is de keus gevallen op blauw,...
 
Het bandje is de kleur van een stukje muur,..
 
Ja, mooie combi en gelukkig vindt mijn mannetje mijn gekke uitspatting ook prachtig,....
 
 
Eindelijk is blok nummer 61 met zijn 80 stukjes klaar en zit in mijn map waar ik de blokken in bewaar totdat ze op hun plekje komen in mijn Nearly Insane Quilt,...
 
En als je de blokken die klaar zijn dan zo ziet wordt het ook wel weer tijd om wat blokken aan de quilt te zetten,....
 
12 blokken liggen te wachten in de map,....
 
Salinda Rupp had in 1870 ook haar gekke uitspattingen met het maken van deze quilt met soms wel erg veel stukjes in de blokken en soms niet eens allemaal even groot,....
 
Misschien kunnen Salinda en ik het wel goed met elkaar vinden door al die gekke uitspattingen van ons,...

21 opmerkingen:

  1. Die uitspatting is wel heel supergaaf!!
    En de nearly ensane wordt ook wel heel leuk, Zit bij mij ook nog in het vat.

    Groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettende leuke uitspatting,daar mag je er meer van hebben.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, heel erg leuk en je blokjes worden prachtig!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk idee je eierdopjes zo in een lijstje. Je kan er zelfs kleine bloemetjes in doen.
    En je blokjes daar kan ik alleen met open mond naar kijken. Wat een mooie stofjes. Helemaal mijn kleurtjes.....
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig idee schitterend
    en wat zijn je quilts mooi, en wat mooi van kleur
    Fijne week groetjes Joke uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke uitspatting met die eierdopjes.
    Je quilts worden prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een leuk idee, eierdopjes in een lijstje.
    Het staat prachtig.
    De blokken van de N.I. zijn weer heel mooi.
    Hij, zij staat nog steeds op mijn verlanglijstje.
    Maar weet nog niet in welke kleuren ik het wil maken.
    Tot die tijd geniet ik van de mooie blokken van jou.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee en wat worden je blokken mooi ben heel benieuwd hoe het zal als hij af is heel mooiiii nartuurlijk
    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat énig die halve eierdopjes, hoe kreeg jij ze doormidden? en wat laat je weer mooie blokken zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee die eierdopjes-schilderijtjes !
    Wat zijn je blokken mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk apart idee, zo je eierdopjes.
    Prachtig de kleuren van de blokken.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zeg het weleens tegen Marc, maar nu ook eens op deze manier tegen jou. Ik vind het altijd een feestje om je blog te bekijken en te zien wat voor een originele dingen je maakt. En alles zo heel mooi, en perfect gemaakt in mooie combi's

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wel leuk gek dan, weer eens iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig hoe krijg je die nu weer in dat schilderijtje. Met een lijmpistool?? Ziet er super uit. Leuk een eitje erin met de pasen. Chocolade .. Geweldig Wilma !!

    Je quilts zijn ook prachtig. Hier word je toch vrolijk van. Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige schilderijtjes hoe verzin je het. En wat een prachtige NI blokken heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi al die blokken zo bij elkaar. En in het rood/wit..gaaf hoor. Dank voor het 'langs komen' .
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk bedacht, Wilma! Je blokken zijn stuk voor stuk pláátjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat enig die schilderijtjes en wat heerlijk dat je maatje je daarmee helpt. Die blokken in die kleuren zijn wel zooooo mooi. Ja je bent goed bezig. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk en wat een prachtige blokken. Is een neraly insane quilt net zo iets bewerkelijks als een dear Jane?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps...iets te snel geklikt, moet zijn nearly insane...

      Verwijderen
    2. Zelf vind ik de nearly insane minder bewerkelijk dan de DJ. wel veel stukjes in een blok soms maar de dj zijn de blokken kleiner en veel meer,.. ook zijn er heel veel technieken bij de dj,... Ik vind beide quilts wel verslavend om te maken als je er mee bezig bent,..

      Verwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!